Klacht: pinapparaat

op 30 september 2011 over Alvira in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer sinds 24 maart een afspraak te krijgen om mijn 2 pinapparaten gebruikklaar te maken voor het nieuwe pinnen maar vandaag 30 september is nog steeds niets gebeurd sterker nog ik hang gemiddeld ca 30 minuten in de wacht en maar steeds vragen!!!!!!!!!!!!!!!!en steeds geeeeeen antwooord WAT MOET IK DOEN ???

Gewenste Oplossing:

een vaste afspraak zodat ik weet wanneer ze mijn pinapparaten komen vervangen.

Bericht van Alvira

6 jaren geleden - Geachte dame/ heer, Graag zorgen wij er voor dat uw bgetaalautomaten worden aangepast voor het nieuwe pinnen, als dat inmiddels niet al gebeurd is. Zou u mij daarom uw betaalautomaatgegevens willen mailen op hans.kroon@alvira.nl. Dan kunnen wij daar eindelijk actie op ondernemen. Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet, Hans Kroon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Alvira in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alvira een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alvira

Heeft op 24 februari 2012 om 16:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Terminals zijn allebei geschikt gemaakt voor het nieuwe pinnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Alvira beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dogwood