Klacht: Pillen om te proberen

op 25 januari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Afslank pillen 14 dagen proberen anders retour. Na 10 dagen aangekomen i.p.v afslanken. Gebeld met bralex en moest formulier invullen om goedkeuring te krijgen. Alles ingevuld maar kreeg geen reactie. Dacht ze wachten natuurlijk op de 14 dagen zodat mijn tijd verstreken was en heb de bewuste pillen de 12e dag aangetekend terug gezonden en ook gebeld met bralex dat de pillen retour waren…..maar dat mocht niet want moest wachten op goedkeuring en wat gebeurd er….de 16 dag een afkeuring zonder uitleg. Dit alles was in september 2016, meerdere aantijgingen gehad dat ik betalen moest, en ook telefonisch kontakt met bralex maar pillen waren niet aangekomen en zij hadden het uit handen gegeven aan webcasso. Nu afgelopen dinsdag lag er een ambtelijk stuk dat ze de zaak voor laten komen in zwolle, dinsdag 14 maart. Wel het aangetekende bewijs van verstuur gelukkig

Vertel hoe te handelen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 15:51 geantwoord

Geachte Frans B,

Allereerst excuses voor het laat reageren betreffende uw klacht. Dit heeft te maken dat wij nog maar net actief zijn op Klacht.nl

Wat een vervelende situatie waar u zich in bevindt. U heeft op d.d. 30.7.2016 een bestelling geplaatst en op d.d. 2.8.2016 heeft u het pakket ontvangen. Vanaf 2.8.2016 heeft u 14 hele dagen om het pakket te testen en uiterlijk op de 14de dag dient u het pakket retour te sturen.

Wij hebben uw retour aanvraag op d.d.15.8.2016 ontvangen en op d.d. 17.8.2016 hebben wij dit afgekeurd. Wij hebben 2 dagen niet meegerekend en dit is onze fout geweest. Omdat wij wel kunnen concluderen dat u een melding heeft gemaakt voor het retourneren van uw pakket, echter dient u het pakket alsnog op de 14de dag in te leveren bij een postorderbedrijf en dit kunt u aantonen door middel van een verzendbewijs.

Als u op de 14de dag heeft geretourneerd bent u op tijd met retourneren. Dit moet dan geweest zijn op d.d. 16.8.2016. Kunt u dit aantonen? Graag ontvangen wij op info@bralex.nl een e-mail met daarin uw verzendbewijs. Vermeldt u wel in de onderwerp regel t.a.v. Klacht.nl en uw bestelnummer #81576.

Indien u toch echt te laat bent met retourneren, moeten wij toch echt samen een oplossing zoeken. Het zou jammer zijn om het zover te laten komen om in de rechtbank te laten verschijnen. Helaas krijg ik u niet te pakken anders hadden wij deze klacht telefonisch kunnen afhandelen.

Wij horen graag spoedig van u.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door niet afslanken....maar betalen