Klacht: Piet Piraat Tandenborstels van AD

op 03 oktober 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ook wij zijn al jaren abonnee van het AD, en wij konden net als een ander abonnee van deze krant, niet inkomen op de computer om voor onze twee kleinzoons twee tandenborstels te reserveren., van Piet Piraat plus reserve borstels, die waren dan geloof ik dan wel tegen betaling. Eigenlijk hadden we het al opgegeven tot ik toevallig op deze site kwam en las, dat deze abonnee alsnog zijn tandenborstel op kon of kan komen ophalen bij een Free Record Shop. Zou dit voor ons ook kunnen?

Net als Deze abonnee zouden wij als het kan in Maassluis bij de Free Record Shop
de borstels en reserve borstels kunnen ophalen.
Maar eerst afwachten, het zou wel heel fijn zijn, vooral omdat wij punten hebben gespaard, maar omdat het niet lukte ze weg hebben gegooid.
Voor als het nodig zou zijn is hier ons abonneenummer: 20323065
Bij voorbaat hartelijk dank
Met vriendelijke groet
H.L. de Jongh

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2011 om 16:10 geantwoord

Hallo, ons probleem met de Piet Piraat tandenborstel is dus opgelost en we hadden het eigenlijk ook niet verwacht. Er is door het AD helemaal niet gereageerd op het probleem dus: dat we net als een andere lezer het niet lukte om op de computer in te komen. Het is jammer en onze klacht kan wel van de klachten site gehaakt worden. In ieder geval hartelijk bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet
H.L. De Jongh

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 10 oktober 2011 om 16:10 geantwoord

op de spaarkaart en in de actievoorwaarden staat reserveren voor 25 september 2011.

Alle klachten die gemeld zijn door spartavak20