Klacht: PhoneHouse SamSung Omnia pro b7330

phonehouse-zijnflikkers op 27 april 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

Yooo! ik had een htc die ging 4 keer kapot ze wilde me maar geen nieuwe geven elke keer.. uiteindelijk was mijn garantie voorbij en toen zeidie boy van de Phonehouse dat ik peg had… gelukkig ben ik laks met mijn verzekering en heb ik em nooit opgezegt, terwijl ik er eigenlijk niks aan had omdat alle schade die er aan was door hun meestal komt….. dus met 50 euro eige risico had ik toch nog recht op een nieuwe telefoon.. omdat ik er van af wilde zijn heb ik maar dat gedaan…. 1 uur met die telefoon spelen valt mijn beeldscherm uit… net zoals bij die htc 4 keer…. dus morgen ga ik terug en wil ik gewoon een nieuwe telefoon… oo ja en wat nog zieliger is…. ik mocht neit eens zelf kiezen welke telefoon ik wilde ik d8 pak gewoon een mooie nokia of een blackberry maar zelfs al is de telefoon goedkoper krijg je em neit alleen de telefoons die hun je voorlegge.. dus dat zijn alle poeptelefoons meestal…. stelletje oplichters…

Gewenste oplossing

als ik Zelf een telefoon mag uitkiezen..

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht wil ik graag reageren. Ik zou u willen vragen om een mail te sturen naar [email protected] met in het onderwerp klachtenoplossing/Anouk. Ik zorg dat ik het direct oppak en voor u een oplossing zoek. Met vriendelijke groet, Anouk Team Customer Care

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door