Klacht: Nokia reparatie

jgpvd op 26 januari 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

Ik heb een nieuwe Nokia 2330 classic telefoon gekocht bij the Phone House.
Helaas heb ik er nog niet mee kunnen bellen. Aankoopdatum 25/10/2009 maar thuis werkte hij al niet goed. Opgeladen en de week daarop the Phone House gebeld, oke breng maar terug. Helaas kon het niet meer die week. Dus de telefoon later opgestuurdop 17/11/2009. 2 weken later maar eens gebeld waar ie bleef, hij was gerepareerd en kon weer gehaald worden.Maar hij deed het weer niet goed en 7/1/2010 is de telefoon weer opgestuurd. We zouden wel weer berichtje krijgen. Het is nu 25/1/2010 we hebben zelf maar eens gebeld. We kregen te horen dat de telefoon op “vakantie ” is naar Canada.
Ik begrijp er niks van, wat een slechte service een nieuw toestel wat niet werkt, dat kan toch zomaar niet en dan zeggen dat de telefoon op vakantie is? We hebben hem hard nodig, hopelijk wordt dit probleem snel opgelost.

Gewenste oplossing

Een goed product

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, Mijn excuses voor de late reactie, Ik heb uw klacht gezien op klachtenoplossing.nl Ik wil graag weten of uw probleem naar tevredenheid is opgelost of dat het probleem nog steeds bestaat. Als het probleem nog steeds bestaat, zou u dan contact met mij op kunnen nemen? U kunt dit doen door een mail te sturen naar [email protected] met in het onderwerp klachtenoplossing/Anouk. Ik hoop dat ik dan een passende oplossing kan vinden voor uw probleem. Met vriendelijke groet, Anouk Team Customer Care

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door