Klacht: Klacht

Patricia_78 op 08 februari 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

Ik heb bij de Phone House een abbonnement afgesloten waar je zo een klein grappig laptopje bij kreeg. Al vanaf dag 1 slecht ontvangst dus gaf dat aan bij de winkel. Het antwoord was moet je naar Tmobile. Dus ben gaan mailen naar het hoofdkantoor van Phone House en gaf de problemen aan ook data limiet bereikt maar niks gedownload enz. Ook daar vertelde men dat ik maar naar T-Mobile moest gaan. heb hierop direct geantwoord niet van het kastje naar het muurtje te willen worden gestuurd en dat ik van hun een oplossing wilde hebben het liefst de hele boel terug brengen. Wat blijkt dat hoor ik nu van T-mobile dat ik het binnen 8 dagen zonder problemen terug had mogen brengen. Ik ben een leek natuurlijk en dacht dat het alleen maar voor defecten enz was. Ik vandaag naar de winkel om de hele boel in te leveren maar men wilde het niet accepteren. Aangegeven dat ik al vanaf 6 december 2009 aan het mailen was met de ” customer service” (lachertje) maar dat er totaal niks werd ondernomen en dat ik het zat was nu. Vroeg ook aan de beste man waarom hij niet aangaf, toen ik in de winkel kwam met deze problemen dat ik de boel als ik wilde zo terug kon brengen.. Zijn antwoord was letterlijk “Het staat op de bon dus ik hoef het je niet te melden” dat is nou service op zijn hoogste niveau bravo phone house!!! Ik heb ze nu middels de mail nogmaals een kans gegeven om dit op de lossen en dat ik anders naar radar ga en ieder ander programma dat ik ken die dit soort zaken op zich neemt… Hoop dat ze nu eindelijk een keer iets gaan doen wil hier zo graag vanaf.. Duimen rollen nog maar even..

Gewenste oplossing

Dat ze de laptop terug nemen en het contract beindigen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door