Klacht: Kastje naar de muur

arjanansink op 04 januari 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

Ik had een I-Phone besteld bij GSMEasy.nl, deze zou de telefoon voor de kerstdagen afleveren, maar om een of andere duistere reden ging dit niet lukken.OK, ik deze geannuleerd.
Geen probleem ,dacht ik. Ik naar the Phonehouse winkel, daar hadden ze hem op voorraad.
Na enige tijd bleek, dat ze ‘m niet mee konden geven, want r was er al een aangevraagd en de blokkade werd pas een dag later eraf gehaald.De volgende dag weer naar de winkel, maar nee hoor, nog niet eraf. Dat kon wel een paar dagen duren, want de annulering moest verwerkt worden.
Ik 10 dagen later weer terug, maar helaas….
Toen maar eens even gaan bellen:
T-mobile, gsmeasy,T-mobile,gsmeasy…..
Iedere keer was het de een die het niet goed had gedaan en de ander gaf de een weer de schuld!
Tot T-mobile verder ging zoeken… Wat bleek, ik moest the Phonehouse.nl mar eens bellen, want die hadden de aanvraag! Gsmeasy is naleijk the Phonehouse!
Alleen the phonehouse was vergeten te annuleren!!!
Dus bij deze, Als er een bedrijf is dat er een bende van maakt, is dat dus The Phonehouse!!!

Gewenste oplossing

Geen flauw idee

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, Mijn excuses voor de late reactie, Ik heb uw klacht gezien op klachtenoplossing.nl Ik wil graag weten of uw probleem naar tevredenheid is opgelost of dat het probleem nog steeds bestaat. Als het probleem nog steeds bestaat, zou u dan contact met mij op kunnen nemen? U kunt dit doen door een mail te sturen naar [email protected] met in het onderwerp klachtenoplossing/Anouk. Ik hoop dat ik dan een passende oplossing kan vinden voor uw probleem. Met vriendelijke groet, Anouk Team Customer Care

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door