Klacht: GSM Easy

Theo. op 16 april 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

Wat een prutsbedrijf is dit.
Woensdagavond 14/04 een bestelling geplaatst. Krijg 2x een bevestiging van de bestelling met 2 verschillende ordernrs. WTF ik heb maar 1 bestelling geplaatst. Direct een mail gedaan (tot op heden geen reactie). Na deze mail net voor 21.00 een koerier aan de telefoon voor een afspraak voor levering. Ik vraag welk ordernr. Volledig anders dan de 2 die ik bevestigd heb gekregen. Z.g.n. bestelling nummer 3 dus. Ik leg alles uit en de koerier geeft aan dat dit ordernr. geannuleerd wordt.
Echter het was bijna 21.00 uur dus morgen meer nieuws. Je raadt het al,
donderdag niets, vrijdag niets en maar wachten.
Paar mailtjes eraan gewaagd echter NOREPLY.
Bestellen doe ik voortaan wel ergens anders!!!!!!!

Gewenste oplossing

LEVEREN.

Bericht van

12 jaren geleden - Geachte meneer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht wil ik graag reageren. Ik zou u willen vragen om een mail te sturen naar [email protected] met in het onderwerp klachtenoplossing/Anouk. Ik zorg dat ik het direct oppak en voor u een oplossing zoek. Met vriendelijke groet, Anouk Team Customer Care

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ik heb een zeer nette reactie en excuus van de Phonehouse/GSM Easy ontvangen. Aanstaande zaterdag wordt mijn bestelling alsnog geleverd. Prima zo !!!!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door