Klacht: geld terugvragen nav ingeleverd product

ts op 14 december 2009 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 nov.2009 heb ik een Tom Tom navigatiesysteem teruggebracht naar de Phonehouse, omdat ditzelfde toestel elders veel goedkoper werd aangeboden dan de prijs die ik ervoor betaald had.
De winkel heeft mij een creditbon gegeven met de toezegging dat door het hoofdkantoor 229,99 euro
na 3 a 4 weken op mijn bankrekening zou worden gestort.
Tot op heden heb ik dit bedrag nog steeds niet ontvangen.
Inmiddels heb ik 2 x gebeld met het hoofdkantoor van Phone House, echter zonder resultaat.
waarom duurt dit zo lang?
indien e.e.a. gecontroleerd is kan terugstorting toch gewoon plaatsvinden?
Ik hoop dat ik voor het einde van dit jaar mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door