Klacht: emails

mm op 29 maart 2010 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Omschrijving klacht

ik eb een nokia n97 gekocht bij the phone house online werd netjes thuis bezorgd hoor maar ben mijn bon kwijt aankoopbon , nu wil ik me telefoon even naar een winkel brengen maar zonder bon gaat dit niet neem ik aan dus heb ik een mailtje gestuurd en er staat bij binnen drie dagen werkdagen krijgt u bericht van ons maar wat wil ik heb er inmiddels drie gestuurd en tt op heden niets na drie werkdagen zes werkdagen negen werkdagen niets gehoord , mijn klacht is dus duidelijk of ik schrijf niet duidelijk of er werken werknemers die niet weten hoevel dagen ze zelf werken of ze deponeren direct de emails in de prullenbak of het ergste ze kunnen niet goed de LEZEN het zijn toch gewoon blokletters

Gewenste oplossing

gewoon een email terug met een antwoord als dat lukt van de phone house

Bericht van

12 jaren geleden - Je hoeft niet te wachten op een email. Je kan gewoon naar de winkel gaan, geef daar je postcode en huisnummer en de bon wordt uitgeprint. Werk zelf bij The Phone House en die werkwijze houden wij ook aan. Een bon is bij The Phone House niet echt nodig. Alles kunnen wij weer uitprinten. Niets is vervelender dat als je een klacht hebt en je staat in de winkel en je hebt geen bon. Moet je weer helemaal naar huis. Bij The Phone House printen ze de bon gewoon voor je uit. Als je wilt kunnen ze hem nog mailen voor je ook. Succes verder!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door