Mijn Klacht:
Omschrijving klacht
Mijn moeder heeft een abonnement genomen voor drie personen en heeft er drie gsm’s bij gekocht voor in totaal 46 euro.
De rekeningen kloppen nooit, de gsm’s mankeren en als we dat gaan zeggen, vertellen ze ons dat de garantie gedaan is maar de gsm’s mankeren al van het begin. Trouwens is het ook niet raar als ik bv bel naar persoon x maar op het zelfde moment belt hij mij dat we een soort dubbelgesprek hebben waar we allebei voor betalen? Ook horen we als we naar ons ma bellen en we komen op de voicemail stemmen op de achtergrond. We zijn hiermee naar de phonehouse gegaan en die wilden ons niet helpen en waren trouwens heel onbeleefd en zeiden dat we er niet meer mochten komen of ze dienden een klacht in. We zijn er dan mee naar een basewinkel gegaan(hiervan komt onze sim-kaart) en die zei dat het mogelijk is dat onze gsm niet nieuw is en dat de gsm mss werden afgetapt.
Indien dit niet helpt gaan we bellen naar test-aankoop of anders dienen we een klacht in, zo zien ze dat we het menen!!!!
Gewenste oplossing
Dat de abonnementen word stopgezet zonder kosten.
