Klacht: Geen trouw meer in Philips

op 05 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik, mijn mama en mijn zus hebben op 6 november 2018 Philips 65PUS730312 Ambilight TV gekocht bij Vanden Borre Genk, Dus in het totaal 3 TV gekocht op dezelfde dag. Toen was er een actie bij deze TV zoals cashback van 250€. Mijn mama en mijn zus hadden geen intentie om dit te kopen maar ik heb ze gestimuleerd om dit toestel te kopen door deze leuke cashback actie.

Na het afleveren van de TV hebben we ons online ingeschreven voor de cashback. Toen hebben we beseffen dat de originele stripcode van de verpakking ook nodig was naast het factuur was al te laat. Want mijn mama woon in een appartement en zij heeft geen plaats om de verpakking te leggen en zij wist er niks van dat het nodig zou zijn, daarom heeft zij de installateurs de verpakking laten meenemen. Hier moesten de installateurs mijn mama moesten waarschuwen maar ze hebben het niet gedaan en gewoon meegenomen. Ze hebben dus ook een fout gemaakt. Ook de handleiding enzo hebben ze meegenomen in de verpakking.

Toen ik dat hoorde, heb ik met jullie contact opgenomen via chat en e-mail maar ik kon niet bereiken aan de bevoegde mens. Ik heb hiervoor met Vanden Borre gesproken maar ze zeiden tegen mij dat de meegenomen verpakkingen direct vernietigd werden en er geen mogelijk was om het terug te krijgen.

Ik weet dat deze procedure om de fraude te vermijden. Daarom vroeg ik Phillips met Vanden Borre (Hasseltweg 77 – Genk – Tel: 089 35 81 05) zelf te contacteren om te bevestigen dat mijn mama deze TV echt gekocht heeft. Bovendien heb ik het factuur van de TV persoonlijk laten hem stempelen en ondertekenen. Ik heb de bestelbon, en de financiering document ook laten stempelen en tekenen. Voor alle zekerheid heb ik de foto van de stripcode (serienummer) van de achterkant van de TV van mijn mama getrokken en ik heb ik alles per brief aangetekende brief aan Phillips verzonden.

Ik en mijn zus hebben de cashback gekregen maar mijn mama heeft helaas geen cashback van Philips gekregen omdat enkel de stripcode van de originele doos ontbreekt was. Ik heb nergens zo een rare reden gehoord, om dit te compenseren hebben we naast officiële factuur nog veel andere dingen al bezorgd.

Ik heb verschillende keren met Philips contact opgenomen om dit op te lossen, maar hun beslissing was uiteindelijk negatief. We hebben in Phillips getrouwd en op dezelfde dag 3 dure Phillips Tv gekocht maar in plaats van een dank hebben ze onze cashback van 250€ niet betaald.

Hun actie en beloof zijn geldig enkel totdat ze het toestel verkopen, na verkoping doen ze alles om niet cashback te betalen en daarvan te besparen. Het is wel %100 overduidelijk dat mijn mama deze TV gekocht heeft, in hun handen hebben ze ook zelfs getekend en gestempeld bestelbon, getekend en gestempeld factuur door Vanden Borre, bovendien gescande foto van de serienummer van de TV enzovoort. Maar toch niet betaald.

Echt foei, niet te doen. We hebben hele familie teleurgesteld en hebben geen trouw meer in Philips! Wat Jammer!!!

Cashback van 250€ betalen aan mijn mama

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door masal