Klacht: Efteling-actie dooie mus

op 11 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Als ik Eftelingkaarten kan bestellen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht Adigro1956

1 week geleden - 14-12-2018 airfryer gekocht bij Blokker in Nederland. Actie: 2 gratis Eftelingkaarten. Ga je kaarten bestellen, dan lukt het niet omdat de streepjescode volgens Philips is van een buitenlandse airfryer. Echt niet, gewoon gekocht in Nederland! Ik voel me opgelicht. Zo is het voor mij NOOIT meer Philips en NOOIT meer Blokker! Op 11-1-2018 via chat lange tijd contact gehad met klantenservice Philips. Reactieconclusie: probleem zit in website. Ik geef het door aan collega die daarover gaat. Mijn probleem: actie loopt morgen af. Waardeloos! Op internet zag ik meer klachten over deze actie. Jammer.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adigro1956