Klacht: Philips Sonicare snel kapot

op 19 oktober 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 1,5 jaar geleden een sonicare tandenborstel gekocht. Deze heeft tot vorige week prima gewerkt. Sinds enkele dagen wil hij echter met geen mogelijkheid meer opladen.
In dit geval vind ik mijn € 90,- wel heel erg duur betaald voor een tandenborstel welke slechts 1,5 jaar mee gaat.

Gewenste Oplossing:

Vervanging apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 27 oktober 2011 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft helaas geen reactie meer van de klant mogen ontvangen. Philips heeft daarom de keuze gemaakt om deze klacht af te sluiten. De klant kan nog wel altijd contact met de klantenservice opnemen over deze klacht. De Philips klantenservice is te bereiken op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076. De klant dient het volgende referentienummer te vermelden: 50-881323747.

Alle klachten die gemeld zijn door rschouwenaars