Klacht: PHILIPS SENSEO

op 21 oktober 2010 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik blijf ontkalken
deksel springt iedere keer open(waar je pad mee geperst houd.
hij lekt
en halve kopjes koffie
ook als ik hem instel op grote mok

Gewenste oplossing

wil alsnog gebruik maken van de terug roep actie het apperaat is een HD7830
productiedatum 06455

die komt in aanmerking
dus of gerepareerd
of een nieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 17 november 2010 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gesproken over de defecte senseo. Voor deze klacht de klant verwezen naar een philips reparatie centrum.

Reactie van de melder van de klacht warp

6 jaren geleden - zoek wel 2dehands is goedkoper dan laten maken

Heeft op 06 mei 2017 om 14:12 geantwoord

Inmiddels heerlijk koffie zetten met een gewone koffiezetter..
komt nooit meer een senseo in huis

Alle klachten die gemeld zijn door warp