Klacht: Philips Saeco Xsmall koffiemachine problemen

op 17 oktober 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

van dag 1, zijn de de problemen begonnen. Eerst lekte het water continu. Meerdere keren Philips gebeld, ze hadden een paar adviesen maar dat hielp niet. Daarna, na 4 maandan, is de maler kapotgegaan. Hij is net teruggekomen uit reparatie voor de 3 keer in 6 maanden. Alles lijkt beschadigd te zijn. Zie fotos op http://www.bozdag.nl/philips/

Ik wil mijn geld terug. Machine is al 2 keer bij reparatie geweest in Servilux (externe bedrijf waar Philips een contract heeft). Na de laatste reparatie is het apparaat beschadigd teruggekomen en ze hebben sommige delen vergeten (de maler ontbreekt). Elke reparatie duurt weken. Dit is geen service.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 20 oktober 2011 om 14:02 geantwoord

Philips is in overleg met de klant tot een passende oplossing kunnen komen.

Heeft op 21 oktober 2011 om 09:42 geantwoord

De machine wordt vervangen door een nieuwe. Philips is niet accoord gegaan met restitutie van het aankoopbedrag. Omdat er ontwerpfouten in de machine zitten, en meerdere mensen dezelfde problemen hebben, weet ik zeker dat het probleem zich zal herhalen. Ik heb geen vertrouwen meer in de machine, en begin ook mijn vertrouwen in Philips te verliezen, vanwegen de slechte service.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door josinej