Klacht: Philips producten

op 27 september 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Het valt me op dat Philips producten erg snel kapot gaan, soms net buiten de garantieperiode. Ik was voorheen erg pro-Philips, maar de kwaliteit van producten laat erg te wensen over:

– Een sonicare die na 1,5 jaar niet langer dan 1 poetsbeurt meegaat.
– Een LCD scherm (170B5CS/00) waarvan het scherm op willekeurige momenten uitvalt
– Een wake-up light (3451) waarvan ik de lichtsterkte niet meer kan instellen

Gezien de producten danwel over de garantieperiode waren of een vervangend product relatief goedkoop verkrijgbaar was heb ik niet eens de moeite genomen om contact te zoeken met de klantenservice.

Nu was ik me aan het orienteren op een nieuwe televisie en was ik erg gecharmeerd van de ambilight aanbieding, echter gisteren is de Ambilight TV van mijn ouders (42PFL8404?) a 1900 euro na 3,5 jaar defect (1 van de lichtbuizen lijkt niet te werken). Gezien het aankoopbedrag toch maar even afwachten wat de klantenservice van Philips te melden heeft. In ieder geval geen Philips meer voor mij, gezien mijn eigen Sony LCD TV na 8 jaar nog steeds prima werkt.

Hebben andere mensen dezelfde ervaring met Philips producten?

In ieder geval een passende oplossing voor de defecte TV.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Quagmire