Klacht: Philips keukenmachine incompleet.

op 01 augustus 2017 over BuyBay in de categorie Internetshops - Algemeen

Via een externe verkoper (BuyBay B.V.) de Philips Avance Collection HR79552/00 keukenmachine besteld bij Bol.com. Geleverde artikel was echter niet compleet. Volgens de beschrijving zouden er een vleesmolen, hakmolen, citruspers en sapcentrifuge bij de keukenmachine zitten. Deze waren allen niet aanwezig. Enige wat BuyBay als oplossing biedt is 30 euro retour, terwijl die onderdelen ruim 250 euro kosten. Ook weigeren ze de onderdelen te bestellen. Volgens BuyBay zijn de onderdelen niet meer leverbaar, terwijl volgens Philips de onderdelen nog gewoon te bestellen zijn via de Handyman. BuyBay probeert me dus goedkoop en makkelijk af te schepenen met 30 euro, terwijl die onderdelen veel meer waard zijn dan dat. Als tweede oplossing zegt BuyBay dat ik de keukenmachine maar gewoon terug moet sturen, lekker makkelijk. Wat een slechte service, een bedrijf hoort gewoon te leveren wat in de beschrijving staat. Hier laat ik het natuurlijk niet bij zitten!

Wanneer ik de onderdelen die geleverd hadden moeten worden gewoon krijg! En anders wil ik het geld ontvangen om de onderdelen zelf te bestellen. ALLE ONDERDELEN! Dus niet 30 euro waarmee ik net de citruspers kan kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door nikkistork