Klacht: philips avent babymonitor met camera, nauwelijks bereik.

op 31 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Afgelopen 2de paasdag de philips avent (baby monitor) gekocht tijdens een sale bij prenatal.

Nu dat de baby er is, hoera!, doet dat ding het voor geen meter, letterlijk.

Dat wil zeggen de ene keer heb je vol bereik terwijl je beneden zit, de andere keer maakt het geen verbinding al sta je naast de camera-unit.

Het lijkt compleet willekeurig “goed” te werken, de ene keer niets aan de hand, maar meestal eigenlijk geen bereik.
Zo ook vandaag weer, zelfs op 2 meter afstand, meteen verlies van de verbinding.

Uiteraard kunnen WiFi signalen om ons heen het IETS verstoren, maar op dusdanige wijze dat het eigenlijk geen bereik meer heeft? dat lijkt me sterk, zeker gezien de eerder, doch korte, ervaring dat het wel degelijk verder bereik kan geven.

Er word verder ook niets geblokkeerd zoals metalen voorwerpen in de weg of camera wat afgedekt staat, niets van dat is aan de orde, alles staat open en vrij.

Daarbij wonen wij op een hoekwoning in een kleine buurt, waardoor stoorzenders al wat meer beperkt zijn.

Helaas heb ik de bon niet meer anders was ik wel naar de winkel teruggegaan, maar dan nog lijkt mij dit niet normaal qua functioneren.. zeker voor die prijs.

Mooiste zou zijn gratis vervanging, gezien ik mijn geld niet meer terug kan claimen en tja, het een manier is om te zien of dat wat uitmaakt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bozebeer36