Klacht: Philips avent babyfoon scd603

op 19 september 2016 over Avent in de categorie Kinderen

Babyfoon maakt geen contact meer met snoer, zowel de camera als ontvanger na 1,5 jr gebruik. Dit eerder met vorig model ook aan de hand gehad, toen nieuw snoertje opgestuurd gekregen. Dit was uiteindelijk niet de oplossing. Nieuwe babyfoon aangeschaft toen onze dochter werd geboren.
Net 40 min aan de tel met medewerkster van Philips gezeten! 3 x in de wacht gezet omdat ze van alles na moest vragen. Uiteindelijk laat ik me niet afschepen met een nieuw snoertje en wordt mii een nieuwe babyfoon beloofd. Omdat ik het aankoopbonnetje niet meer heb, en de babyfoon in de aanbieding is gekocht en het een verouderd model is, valt het buiten de garantie. Ik kan het pinbedrag van mijn rekening laten zien maar hier ging men niet mee akkoord! uiteindelijk heb ik nu dus helemaal niks en kan de babyfoon die in de aanbieding nog 125 Euro kostte gewoon id kliko! BEDANKT PHILIPS VOOR JULLE MEDEWERKING!!!

Ik ben tevreden als ik een goed werkende babyfoon heb

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Avent

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Avent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stanlot