Klacht: Philips airfryer bodem laat los

op 03 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

De bodem van de binnenpan van de Philips airfryer laat los
Het lijkt er op dat druppels vet op de bodem te heet worden en de laag los laat. De pan wordt nooit schoongemaakt met zeep of schuurspons, behalve nu heb ik met een schuurspons de losse delen weggepoetst
De airfryer van mijn moeder gebeurt het niet

Als de binnenpan vervangen wordt door een exemplaar die niet loslaat dan zijn wij tevreden

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht John Huppertz

4 maanden geleden - Eerste instantie kreeg ik vrij snel een reactie van Philips, en dat ze bereid zijn om de binnepan te vervangen Er werd mij gevraagd om een foto van de schade en typeplaatje te sturen Beide foto's heb ik gestuurd en kreeg de vraag of ik het type plaatje opnieuw een foto kon sturen, er was een ingeslagen nummer niet leesbaar. Direct daarop een duidelijke foto gestuurd waarop het ingeslagen nummer goed leesbaar is Daarna kreeg ik van iemand anders opnieuw de vraag of ik een duidelijke foto kon sturen Dus weer de zelfde foto gestuurd waarop het ingeslagen nummer goed leesbaar is. Daarna heb ik niets meer van Philips gehoord of ontvangen Ik had nu toch wel een nieuwe binnenpan verwacht... tot op heden heb ik de airfryer niet meer gebruikt

Alle klachten die gemeld zijn door John Huppertz