Klacht: [email protected]

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

PostNL geeft nog steeds geen enkele verklaring hoe PostNL zich tegenover de bestemmeling kan beroepen op de algemene voorwaarden om een vordering tot schadevergoeding over gevolgschade af te wimpelen, waar PostNL enkel een contract heeft met de verzender en de algemene voorwaarden van PostNl niet gekend zijn en niet aanvaard zijn door de bestemmeling. Het lijkt mij dus dat PostNL wel degelijk aansprakelijk kan zijn voor gevolgschade ondergaan door de bestemmeling. M.i. is er wel degelijk nog extracontractuele aansprakelijkheid mogelijk t.o.v. de bestemmeling. Een verwijzing naar de klantendienst van PostNL is geen enkele juridische verantwoording.

een juridische antwoord ontvangen en niet louter een verwijzing naar de klantendienst van PostNL

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2020 om 14:16 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de Algemene Voorwaarden van PostNL. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u graag meer duidelijkheid over de situatie wilt. Tot mijn spijt kan ik u hierin niet van een passend antwoord voorzien, omdat deze website wordt gebruikt voor klachten en vragen van afzenders en ontvangers binnen Nederland. Op de website www.postnl.be kunt u middels het kopje 'Service en Contact' in contact komen met de juiste afdeling.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.be.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door testerbe