Klacht: Geen geld terug.

op 31 augustus 2011 over Peter Verspuy Muziekinstrumenten B.V. in de categorie Instrumenten

Ik heb een gitaar gekocht bij een bekende zaak in Oosterhout. Helaas kwam bij de gitaar niet standaard een koffer en ook helaas was een passend koffer op dat moment uitverkocht. De zaak adviseerde mij de Gator Case. Volgens hen hadden ze mijn type gitaar vaker verkocht met dat type koffer. Prima. Dus ik googlen op internet… kwam ik bij Verspuy uit. Zij hadden er nog 1 op voorraad dus ik ben er direct naar toe gegaan. Ik heb het koffer gekocht en thuis bleek het koffer niet te sluiten, slechts met veel druk en kracht en dat lijkt mij niet de bedoeling. Dus ik twee dagen later (want het weekend ging er overheen) terug naar Verspuy om het koffer te retourneren. Ik krijg echter mijn geld niet terug en nu zit ik opgescheept met een tegoedbon van 100 euries. Natuurlijk kijk ik ook naar mijzelf, want had ik mijn gitaar maar meegenomen. Maar ja, ik vertrouwde op het advies van die zaak in Oosterhout. Daarbij voelde ik er ook weinig voor om mijn gitaar onbeschermd in de auto te leggen.

Ik verwacht gewoon mijn geld terug van Verspuy. Zij hielden echter voet bij stuk. Echt schandalig en een klantenservice van lik me vestje. Nu zit ik met een bon van 100 euro waar ik niks mee kan en geen koffer!
Ik koop meestal nooit bij Verspuy of een zaak in nederland aangezien alles veel duurder is in vergelijking met bv Duitsland.

Alle klachten die gemeld zijn door thysin