Klacht: Pesterij nog steeds gaande

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het probleem is verdorie nog steeds niet opgelost. Sterker nog het is alleen maar erger geworden. De postbode laat niet eens een briefje in de bus mijn pakketje wordt gewoon rechtstreeks bij het pick up point geleverd zonder dat ik daar vanaf weet. Precies zoals de vorige bezorger voorspeld had wat de bezorgers doen met mensen die klachten indienen. Zijn de bezorgers dan daadwerkelijk de baas bij jullie? Wat moet ik doen om mijn pakketten zonder gezeur bij mijn voordeur geleverd te krijgen? Ik wil graag iemand spreken die er daadwerkelijk voor kan zorgen en eisen dat de medewerkers hun werk naar behoren doen en anders op zoek kunnen gaan naar ander werk. Ik wil iemand spreken die mij mijn bezorgkosten gedeeltelijk terug kan betalen mijn belkosten voor elke keer dat ik mijn pakket moet ophalen voor elke keer dat ik moet bellen en het nog steeds niet is opgelost voor elke keer dat mijn zending waarvan ik niet eens wist dat het was aangekomen gezien de incompetente post.nl bezorger niet eens een briefje achterlaat voor alle zendingen sinds ik de klacht heb ingediend. Dus als ik dat pakketje niet toevallig had meegekregen (zie bijlage 3SLGAT5153144) had het ook nog teruggestuurd kunnen worden zonder dat ik ook maar van iets af wist. Mocht dit in de toekomst gebeuren en ik ben mijn verzendkosten kwijt verhaal ik ook deze kosten op jullie. En gezien ik dit probleem nu tig keer aan postnl heb gemeld zal ik daar zeker een zaak van maken. Machtsvertoon kinderachtige spelletjes pik ik niet en zeker niet van zo een groot bedrijf als post.nl zorg dus voor een blijvende oplossing en zorg dat dit per direct ophoudt.! Ook zal ik gebruik maken van alle kanalen die er maar zijn en de postbode hier persoonlijk op aanspreken mocht ik hem ooit bij deze flat aantreffen als dit niet wordt opgelost. En het zal geen fijn gesprek zijn. Ik heb vandaag weer telefonisch een klacht ingediend over LZ167583779US en er werd aangegeven dat ook het pakket LZ167668338US bij het pick up point geleverd zou zijn echter daar zeggen ze dat het pakketje niet daar is dus wat nu gezien de bezorger geen briefje heeft achter gelaten weet ik niet wie hier schuldig is. De klantenservice medewerker het pick up point of heeft de bezorger mijn pakket achterover gedrukt. Mocht het dit laatste zijn gaan jullie dus voor deze kosten opdraaien. Ik laat het hier niet bij zitten zolang deze pesterijen doorgaan en hoe langer het duurt hoe bozer ik wordt en ik ben niet iemand die over me heen laat lopen. Zeker niet door mensen die aan machtsvertoon doen.

Wanneer de dienstdoende bezorger niet langer bij postnl werkzaam is. Hij verdiend het niet daar te werken als er zo met mensen wordt omgegaan en de naam postnl door het slijk haalt hierdoor. Ook hoop ik voor postnl dat mijn pakket LZ167668338US snel terecht komt anders de gehele kosten graag aan mij overmaken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 februari 2018 om 13:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Comvalius,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u inderdaad gisteren reeds telefonisch een klacht heeft ingediend over de gang van zaken. De leidinggevende zal dit bespreken met de betrokken medewerker(s) om ervoor te zorgen dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door L COMVALIUS