Klacht: Perverse bezorger van PostNL

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Enige tijd geleden had mijn moeder iets besteld en de volgende dag kwam de bezorger van PostNL langs. De man had een rare houding en maakte een sexueel getint grapje wat mijn moeder niet aanstond. Zij zei daar niks over want zij was al geïntimideerd. Ze moest een handtekening zetten voor bewijs van ontvangst, zoals gewoonlijk. Toen zij dat had gedaan trok de man aan haar shirt waardoor de bh tevoorschijn kwam. Mijn moeder schrok zich dood! Wat gebeurt hier in hemelsnaam! De meneer maakte nog een paar seks geluiden en mijn moeder gooide de deur voor zijn gezicht dicht.

Ik kwam uit werk en ik zag dat mijn moeder anders deed.
Mijn moeder durfde het eerst niet te vertellen tegen mij maar uiteindelijk vertelde ze het toch. WOEST was ik.
Direct PostNL gebeld en een klacht ingediend!
Op kantoor deden ze er een beetje lacherig over alsof het een grapje was.. Ik vertelde dat ik de beste man niet meer aan mijn deur wil hebben en dus een andere bezorger wil. Dat begreep de mevrouw van de klantenservice wel en dat zou geregeld worden. En: “We sturen u een cadeautje tegemoed.”
Hmm.. oké. Zolang die vent maar niet meer aan mijn deur komt. Een dag later lag het cadeautje in de brievenbus hoor!
Een chocolade reep van Tony Chocolonely met daarop “sorry”. Oh bedankt PostNL! Deze reep maakt echt alles goed…
Nu bestellen wij veel dingen online en komt de bezorger dus regelmatig aan de deur. De volgende dag verwachtte ik weer een pakketje van Bol.com. 3 Keer raden door wie dat pakketje werd bezorgd. Precies! Mister moaner himself. En dat terwijl er een andere bezorger zou worden geregeld. Gister zat ik de hele dag thuis om een pakketje in ontvangst te nemen. Ik denk hmm hij zou toch al geweest zijn onderhand. Dus ik open de PostNL app en ik zie: pakketje afgeleverd. Afgeleverd? Ik zit de HELE DAG THUIS te wachten. Deze man doet dus alsof het pakketje is afgeleverd. Nu 20 minuten geleden weer. Ik hoor iets aan de brievenbus. Dus ik ren er heen en kijk wat het is. Een briefje met “U was niet thuis, het pakketje ligt bij de buren.” Ook nu weer zat ik gewoon thuis te wachten. Ik ben het zat dat ik niet serieus word genomen en ben helemaal klaar met PostNL en deze vieze pedofiel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer ik een nieuwe bezorger krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wassink,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat het niet goed gaat met de pakketbezorging bij u thuis. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken naar de melding die is aangemaakt tegen de bezorger. Ik zie dat er is afgesproken dat de bezorger de zending niet meer bij u thuis bezorgd maar direct naar een pakketpunt brengt en een briefje bij u in de bus doet. Dit zal de bezorger blijven doen tot er meer duidelijkheid is over het onderzoek van de politie.
Meer dan dit kan ik niet voor u betekenen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 19:08 geantwoord

9 van de 10 keer heb ik niks in mijn brievenbus en weet ik dus ook niet waar mijn pakketje terecht is gekomen. Ik moet maar zien waar hij dan ligt.. Vorige keer lag het pakketje 3 huizen verder.

Alle klachten die gemeld zijn door Di_wa