Klacht: Persoonlijke een afspraak gemaakt maar niet geholpen door drukte/lange wachtrij

op 28 september 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren een persoonlijke afspraak gemaakt om kwart voor 3. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen en sta hier nu in een lange rij te wachten.

Mvg. S. Amroud

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een bevestigingsmail had gehad.
Wanneer mijn afspraak door was gegaan want na 30 minuten wachten ben ik weer vertrokken zonder iemand te spreken en wanneer er iemand beschikbaar is die ik had kunnen/ kan vragen hoe het hier werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 september 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stephanie,

Wat jammer dat je zo lang moest wachten. Je geeft aan dat je geen bevestigingse-mail heb gehad. Het kan zijn dat het maken van de afspraak niet goed is gegaan of wellicht is de e-mail in de ongewenst mailbox gekomen?

Heb je het ook bij mijn collega's op kantoor nagevraagd?

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie Amroud