Klacht: persoonlijk geintimideerd

op 25 juni 2017 over De Tuinen in de categorie Drogisterijen

Holland & Barret

Afgelopen donderdagmiddag liep ik de winkel binnen voor een speciale shampoo.
Zie ik de verkoopsters alweer een onderonsje hebben met elkaar ik krijg ook alweer het gevoel dat ik voorzichtig moet zijn en niet al te lastig mag zijn terwijl zij mij niet kennen en de winkel zo vaak niet bezoek.Terwijl ik verder ga met zoeken en vergelijken en ik daar rustig de tijd voor neem gaan zij twee naar een wesp op zoek om die vervolgens dood te slaan dat vond ik een beetje vreemd maar goed ik ga weer verder met datgene waar ik voor kwam dat lukt best goed ik had nog wel een vraagje maar daar kreeg ik bijna helemaal de tijd niet fatsoenlijk voor,ik werd dus ineens flink afgesnauwd,ik had de kaartjes niet goed gelezen en dit en dat maar ik moest eerst nog even wachten want ze was bezig met prijzen en mij vervolgens duidelijk maken toch heel aardig tegen me te zijn.
Ik wil jullie hierbij duidelijk maken jullie erop te attenderen te realiseren niet te weten wat het vak verkoopmedewerkster inhoud en te beseffen hoe een leuke baan jullie hebben terwijl er zo weinig werk is en ook prive en werk gescheiden te houden,en als je deze functie niet aanstaat een andere richting op te gaan,via tuincentrum of kwekerij misschien,je kunt de klanten niet gaan afsnauwen en de dingen op ze gaan afreageren.

dat zij het zich realisereren zodat zij verkoopmedewerksters worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Tuinen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hollandbarret