Klacht: Personeel als slaaf behandeld

op 22 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben al ruim een jaar 6 dagen per week en minimaal 3 avonden aan het werk voor DHL parel, depot Ermelo. Tot een week terug. Ik had ruim een week van te voren aangegeven dat ik drie dagen niet inzetbaar was. (ik heb een 0uren contact) de dag dat ik weer zou werken werd ik niet meer ingepland en nu een week verder zit ik nog thuis. Overal lees ik dat ik recht heb op doorbetaling van een gemiddelde van de gewerkte uren die ik daarvoor werkte. Als ik contact opneem wordt er niet gereageerd. Ben dus ten einde raad. Weet u wat mijn rechten zijn en hoe ik die kan op eisen mvg e vd brink

Als ik weer gewoon mijn werk kan doen. Ik werk normaal voor depot Ermelo en rij met mijn vriendin mee om daar te komen. Nu willen ze dat ik naar Hoevelaken ga maar dat kost me 160 euro per maand wat niet vergoed wordt en dus onhaalbaar is voor mij

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 augustus 2017 om 17:46 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:28 geantwoord

Er is nog geen oplossing ik heb deze maand geen inkomen. Volgens de wet heb ik recht op een gemiddelde van mijn gewerkte uren als dit 3 maanden of meer dezelfde uren waren. Ik werkte al ruim een jaar 6 dagen en drie avonden voor dhl. Ik wil weten of ik aankomende maand kan eten en mijn Kids kan voeden. En of ik dan nog onderdak kan bieden. Voel me echt gebruikt.

Alle klachten die gemeld zijn door Ea vdbrink