Klacht: Personeel aldi alkmaar hoefplan zeer asociaal

op 02 juli 2012 over Aldi in de categorie Supermarkten

Bij de aldi in hoefplan te alkmaar werkt een kortharige blonde vrouw die er een gewoonte van maakt service te vragen van de kant van de kant van klanten af, ze zit met een houding die er voor de hele aldi niet op vooruit gaat ze gaat de klanten aso zeggen dat ze schijt aan ze heeft, wat ik dan denk is dat je geen controle boven je heb of er totaal niet op gelet word door de verantwoordelijke, kortom het is een schande dat de aldi dit soort tuig achter de kassa laat zitten ik raad dan ook haar verantwoordelijke ten strengste aan dat ze haar een beetje in de gaten moeten houden want ik ga klaar staan met mijn camera de eerst volgende keer om dit aso gedrag vast te leggen en het via youtube te gaan verspreiden want blijkbaar zitten haar leidinggevende zwaar te slapen..

zorgen dat als er word geroepen 'service'dit dan ook geleverd moet worden ,..kan je het niet fake het dan maar zo gaat het niet langer, beste oplossing is deze vrouw een heropleiding geven lukt het haar dan niet om verkoopster/cassiere te zijn dan moet zon iemand bij de boer gaan bollen pellen ofzo..

Alle klachten die gemeld zijn door aldiklant1974