Klacht: Personeel

op 10 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag medewerker klachten,

Vanmiddag is mijn pakket afgeleverd door twee jongemannen in een busje van uw bedrijf DHL. Tot mijn verbazing was de doos al open gemaakt wat ik niet normaal vind en wat ik niet gewend ben bij DHL.
Daarbij komt ook nog dat mijn zoon van 15 jaar die net bij de brug stond waar wij vlak bij wonen door één van de heren werd aangesproken of ze ergens wiet konden kopen.
Mijn zoon was zo slim om het kenteken te onthouden VP-355-J
Het adres van afgeleverde pakket is Brugstraat 9561 PM 1 Ter Apel op naam van Youri Lourens.

MVG Jet Van Veen

Gewenste Oplossing:

Dat deze heren worden aangesproken waarom het pakket open was en daar absoluut niet mee eens ben. Dit is schending van de privacy en ze niet geschikt zijn voor dit werk door aan jongere te vragen waar ze wiet kunnen kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste heer/mevrouw van Veen, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Ik ga hier direct melding van maken, want dit is natuurlijk in beide zaken absoluut niet de bedoeling. Hopelijk is de zending, ondanks dat deze is geopend, in goede orde heeft ontvangen. Wat goed van uw zoon om dit kenteken te noteren. Ik heb melding gemaakt bij de manager van dit depot zodat de desbetreffende persoon hierop wordt aangesproken. Onze excuses voor de vervelende ervaring, ook voor uw zoon. Met vriendelijke groet, Manon namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door ROJETTA