Klacht: Perron 5b OF……………….5a

op 11 oktober 2011 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reizende van Groningen naar Arnhem, maak ik een overstap in Zwolle. Even een kopje koffie halen en dan naar “5b” vertrek 17.18. Rechts de trap af vind men 5a. links de trap af is naar 5b, oke wachten, wachten, wachten, fluitende medewerkers van NS, wachten, wachten. om 17.14 er is geen trein en het bord blijft blanco, besluit ik het te vragen en het is niet te begrijpen maar de trein staat op perron 5a. zomaar zonder dat hier melding van is gemaakt.

Met mijn gebroken voet probeer ik deze trein nog te halen zwetend en met ademnood beland ik in een overvolle trein die zich gelijk in beweging zet.

MIJN KLACHT IS DEZE: WAAROM KOMT DE TREIN NIET OP HET AANGEWEZEN PERRON AAN. EN MOCHT DIT NIET MOGELIJK ZIJN, WAAROM MAAKT DE NS NIET EVEN EEN MELDING VOOR DE REIZIGERS VANWAAR DE TREIN DAN WEL VERTREKT??

Gewenste Oplossing:

DUIDELIJKE INFORMATIE VOOR DE REIZIGER
GEBRUIK MAKEN VAN DE OMROEPINSTALLATIE
DEZE IS ER NIET VOOR NIETS!!!

Alle klachten die gemeld zijn door NJK