Klacht: Per ongeluk een bod geplaatst.

op 26 september 2016 over Troostwijk Veilingen in de categorie Veilingen

Beste,
op 20-9-2016 bezocht ik de website van Troostwijk en de veiling van Smart-Traden waar ze sauna’s veilden. Kavel 2 was een barrel sauna. Ik wou weten hoeveel het totaalbedrag was na opgeld en BTW’s. Hiervoor dien je een bedrag in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Dit deed ik dus. Na het zien van het totaalbedrag vond ik dit toch te duur en klikte ik op “Annuleren”. De dag erna ontving ik tot mijn verbazing per mail een koopovereenkomst. Ik heb toen onmiddellijk gebeld om te melden dat er een fout was gebeurd. Ze vertelde me om dit op mail te zetten en dan zouden ze een oplossing zoeken en me contacteren. Vervolgens was het weekend. Na het weekend belde ik terug en vertelden ze me dat er niets meer aan te doen valt. Terwijl die dag een na-veiling startte van deze veiling voor niet-verkochte goederen, waarom hebben ze het daar niet bij geplaatst? Het gaat over een bedrag van €5500 voor iets waar ik niet op geboden heb, maar verkeerd geklikt. Wat nu?

Graag wil dat het "bod" geannuleerd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Troostwijk Veilingen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo Maggen