Klacht: Pegasus Airlines laat klanten betalen zonder tickets te verschaffen

op 13 oktober 2011 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze zomer heb ik geprobeerd tickets te kopen via internet (IDEAL).
Bijna 900 Euro is afgeboekt van mijn rekening en ik heb nooit de tickets ontvangen!
Ondertussen heb ik al 10x gebeld met customer service en mij iedere keer laten verzekeren dat het geld snel terug komt maar er gebeurd niets!
Ik heb inmiddels ook al een officiele brief geschreven, en contact gezocht met Pegasus in Nederland, zonder de gewenste reactie.
Ik sta nu op het punt om aangifte te doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Het geld moet worden teruggeboekt.
Verder zou ik het ook eerlijk vinden als een bedrag wordt uitgekeerd voor alle telefoontjes die ik heb moeten plegen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia44