<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlPDN Express klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/pdn-express/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/pdn-express/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Tue, 20 Oct 2026 12:54:51 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.3</generator>
    	<item>
	<title>Klacht over onzorgvuldige behandeling van pakket</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-behandeling-van-pakket/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-behandeling-van-pakket/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 20 Oct 2026 12:54:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Fenna Niessink</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-behandeling-van-pakket</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 19 oktober 2026 om 12.23 uur heeft de postbezorger mijn pakketje met twee flesjes erin onzorgvuldig behandeld. Het pakketje werd met kracht gegooid, wat ongetwijfeld schade heeft veroorzaakt. Dit is niet de manier waarop ik verwacht dat mijn zendingen worden behandeld, en het heeft geleid tot frustratie en zorgen over de staat van mijn goederen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onterecht bezorgd pakket en terugvordering van onrechtmatig bedrag</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onterecht-bezorgd-pakket-en-terugvordering-van-onrechtmatig-bedrag/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onterecht-bezorgd-pakket-en-terugvordering-van-onrechtmatig-bedrag/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 09 Oct 2026 14:32:40 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerf2687c39</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onterecht-bezorgd-pakket-en-terugvordering-van-onrechtmatig-bedrag</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik ben zeer verbaasd en boos over de melding dat pakket PDN0072835142 van TheBloomandbond op 9 oktober om 11:28 uur zou zijn bezorgd, terwijl ik niet thuis was en er niet is aangebeld. Op 6 oktober is dit pakket al door mijn dochter geweigerd en direct teruggegeven aan de bezorger, omdat wij dit pakket niet hebben besteld. Ondanks mijn schriftelijke melding dat het pakket retour moest, staat het nu als bezorgd geregistreerd. Dit is onacceptabel en ik eis een oplossing.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onjuiste informatie over zending PDN0070715330</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onjuiste-informatie-over-zending-pdn0070715330/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onjuiste-informatie-over-zending-pdn0070715330/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 07 Oct 2026 08:52:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager88b0d1d5</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onjuiste-informatie-over-zending-pdn0070715330</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb problemen met de TT van mijn zending PDN0070715330. De informatie die daar staat is onjuist, en ik heb meerdere e-mails gestuurd met verzoeken om opheldering. Helaas ontvang ik alleen maar automatische reacties van een AI, die geen enkele oplossing bieden. De TT geeft aan dat mijn adres niet klopt, maar ik woon op een normaal adres. Nu wordt mijn pakket retour gestuurd naar de afzender, terwijl ik het nog steeds niet heb ontvangen. Dit is ongelooflijk frustrerend.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Onbetrouwbare bezorgservice en onvoldoende communicatie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onbetrouwbare-bezorgservice-en-onvoldoende-communicatie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onbetrouwbare-bezorgservice-en-onvoldoende-communicatie/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 30 Sep 2026 18:59:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Michael De Vos</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/onbetrouwbare-bezorgservice-en-onvoldoende-communicatie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een slechte ervaring gehad met PDN Express. Mijn pakketje stond een halve week op onderweg en werd uiteindelijk 2 dagen later zonder aanbellen of kloppen bij mijn deur afgeleverd. Dit is bijzonder frustrerend, vooral omdat er een duidelijk bordje aan mijn deur hangt dat bezorgingen in de pakketkist moeten worden gedaan bij afwezigheid. Na contact met de klantenservice ontving ik een standaardreactie dat dit niet de bedoeling was en dat dit intern besproken zal worden. Dit is onacceptabel, vooral in een tijd waarin de veiligheid van leveringen belangrijker is dan ooit.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Herhaaldelijke slechte bezorging en verloren pakketten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/herhaaldelijke-slechte-bezorging-en-verloren-pakketten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/herhaaldelijke-slechte-bezorging-en-verloren-pakketten/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 30 Sep 2026 17:37:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager9982217b</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/herhaaldelijke-slechte-bezorging-en-verloren-pakketten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van mijn pakketten door PDN EXPRESS. Ondanks mijn verzoek om de pakketten bij de buren te bezorgen, worden ze steeds in mijn voortuin neergelegd, vaak in de regen, en niet op een veilige plek. Dit heeft geleid tot meerdere verloren pakketten. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik de suggestie om bij de buren te informeren of ik camerabeelden kon bekijken, terwijl ik al duidelijk heb gemaakt dat het niet op de juiste manier wordt bezorgd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Problemen met bezorging van mijn pakket</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-bezorging-van-mijn-pakket-2/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-bezorging-van-mijn-pakket-2/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Sep 2026 08:09:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager529d1a7b</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-bezorging-van-mijn-pakket-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket verstuurd via PDN Express, maar ik heb een bericht ontvangen dat het pakket is bezorgd met foto's van de locatie. Deze locaties zeggen mij echter niets en ik herken ze niet. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar ik kan ze niet bereiken via e-mail en er is geen telefoonnummer beschikbaar. Ik wil graag dat mijn pakket opnieuw wordt bezorgd, of dat ik het adres krijg waar het pakket is afgeleverd, zodat ik het zelf kan ophalen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket nooit ontvangen en geen reactie op emails</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nooit-ontvangen-en-geen-reactie-op-emails/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nooit-ontvangen-en-geen-reactie-op-emails/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 31 Aug 2026 08:26:59 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerb5bb7d23</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nooit-ontvangen-en-geen-reactie-op-emails</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb inmiddels drie keer gewacht op mijn pakket van PDN Express, maar het is nog nooit bezorgd. De laatste keer was ik thuis en heb ik bewust gewacht, maar er is niemand langsgekomen. Dit is voor mij onbegrijpelijk en zeer frustrerend. Daarnaast heb ik drie emails gestuurd naar het bedrijf, maar ik heb hierop geen enkele reactie ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen en geen reactie op mijn mails</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-reactie-op-mijn-mails/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-reactie-op-mijn-mails/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 27 Aug 2026 10:28:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager45a41269</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-reactie-op-mijn-mails</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb op [datum] een pakket besteld met het volgnummer PDN0067696185. Het pakket zou op [datum] worden bezorgd, maar ik heb het niet ontvangen omdat de bezorger mijn huis niet kon vinden. Hoewel er gezegd werd dat ik gebeld zou worden, heb ik geen enkel telefoontje ontvangen. Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar PDN Express, maar ontvang hierop geen reactie. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden om hen te bellen. Dit is zeer frustrerend, en ik weet niet waar mijn pakket is en hoe ik het alsnog kan ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket nog niet geleverd ondanks toezegging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nog-niet-geleverd-ondanks-toezegging/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nog-niet-geleverd-ondanks-toezegging/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 19 Aug 2026 15:33:38 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager596fac8a</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-nog-niet-geleverd-ondanks-toezegging</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld dat op de Nijkerkerstraat 17, 3821 CD Amersfoort, geleverd zou worden. Tot op heden is het pakket nog steeds niet afgeleverd, terwijl ik het gisteren al zou ontvangen. Ik heb al contact gehad met PDN Express (referentienummer PDN0066698524), maar er is nog steeds geen oplossing geboden. Ik heb het pakket met spoed nodig.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over onzorgvuldige bezorging van pakket</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-bezorging-van-pakket/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-bezorging-van-pakket/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 17 Aug 2026 18:08:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerffeacbdd</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onzorgvuldige-bezorging-van-pakket</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld via Aliexpress, maar tot mijn grote verbazing werd het pakket na aanbellen in de benedenhal van ons flatgebouw gegooid. Dit is niet alleen onzorgvuldig, maar ook zeer onprofessioneel, aangezien iedereen het pakket had kunnen meenemen. Ik vind deze behandeling onacceptabel en ben zeer teleurgesteld in de service van PDN Express.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over niet geleverde pakket</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 12 Aug 2026 10:23:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerae57ff40</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld dat bezorgd zou worden. De bezorger heeft een foto gemaakt van de portiek waar ik woon en is vervolgens vertrokken, terwijl ik geen pakket heb ontvangen. Ik ontvang een e-mail dat het pakket bezorgd is, maar dit is niet het geval. Ik heb geen contact kunnen opnemen met PDN Express, omdat mijn berichten worden genegeerd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over onprofessionele levering van pakketten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onprofessionele-levering-van-pakketten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onprofessionele-levering-van-pakketten/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 08 Aug 2026 15:09:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerb06b1c09</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onprofessionele-levering-van-pakketten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb onlangs een vervelende ervaring gehad met de levering van mijn pakketten door PDN Express. Mijn pakket werd voor de deur neergegooid, terwijl ik gewoon thuis was. Dit is niet alleen onprofessioneel, maar ook zeer onveilig voor mijn goederen. Daarnaast heb ik ook een beschadigd pakket ontvangen dat op straat voor de deur is achtergelaten. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar zij zijn onbereikbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen en gebrekkige klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-gebrekkige-klantenservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-gebrekkige-klantenservice/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 06 Aug 2026 08:12:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerf2442428</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-gebrekkige-klantenservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 29 juli 2026 gaf de track-en-trace aan dat een pakket bij mijn adres is afgeleverd, maar ik heb dit pakket nooit ontvangen. Er is niets op mijn adres achtergelaten. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen met de klantenservice, heb ik slechts een reactie ontvangen dat ik contact moet opnemen met de verzender, Pocket. Pocket vraagt echter om een casenummer van PDN Express, waardoor ik vastzit in een onoplosbare cirkel. Dit is zeer teleurstellend en heeft voor veel ongemak gezorgd. Ik verzoek u dringend om dit incident zorgvuldig te onderzoeken en mij het benodigde casenummer te verstrekken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen ondanks bevestiging van levering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-ondanks-bevestiging-van-levering-6/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-ondanks-bevestiging-van-levering-6/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 05 Aug 2026 12:01:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager9ba381fb</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-ondanks-bevestiging-van-levering-6</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat mijn pakket met het nummer PDN0065780541 is afgeleverd. Echter, ik heb het pakket nog niet ontvangen. Dit is erg frustrerend, aangezien ik op de levering had gerekend. Tot nu toe heb ik nog geen contact opgenomen met PDN Express, maar ik verwacht een oplossing voor deze situatie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over onbetrouwbare bezorging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbetrouwbare-bezorging/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbetrouwbare-bezorging/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Aug 2026 10:31:35 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager69adb5c1</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbetrouwbare-bezorging</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van mijn pakketten via PDN Express. De bezorger belt niet aan en gooit het pakket in mijn tuin, waardoor het risico bestaat dat anderen het meenemen of stelen. Ondanks dat ik bezorgkosten betaal voor een levering aan de deur, krijg ik alleen maar foto's van een 'geleverd' pakket, terwijl dit niet klopt. Dit is zeer frustrerend en onacceptabel. Ik koop geen artikelen meer bij winkels die met PDN Express samenwerken, omdat ik niet de garantie heb dat mijn pakketten op een veilige manier worden bezorgd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket verkeerd afgeleverd in Rotterdam</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-verkeerd-afgeleverd-in-rotterdam/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-verkeerd-afgeleverd-in-rotterdam/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 02 Aug 2026 20:59:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager1605b2dc</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-verkeerd-afgeleverd-in-rotterdam</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld dat naar mijn adres in Helmond gestuurd zou worden. Tot mijn grote verbazing is het pakket echter afgeleverd in Rotterdam. Gezien de grote afstand tussen beide plaatsen vind ik dit onacceptabel. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar ik heb geen bevredigende oplossing aangeboden gekregen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Problemen met adresherkenning en bezorgservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-adresherkenning-en-bezorgservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-adresherkenning-en-bezorgservice/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 02 Aug 2026 09:45:17 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagercb27d72f</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/problemen-met-adresherkenning-en-bezorgservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorgservice van PDN Express. De bezorger kan mijn adres niet vinden en heeft zelfs een foto gestuurd van een verkeerde locatie, terwijl ik in een flat woon. Het is frustrerend dat dit steeds weer gebeurt en dat er geen goede oplossing lijkt te zijn. Ik vind het belangrijk dat er iemand in dienst genomen wordt die verder kijkt dan alleen Google Maps om dergelijke problemen te voorkomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over niet geleverde pakket en gebrek aan communicatie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-gebrek-aan-communicatie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-gebrek-aan-communicatie/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 30 Jul 2026 12:11:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator>joke van es-knoops</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-gebrek-aan-communicatie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 24 juli j.l. zou mijn pakketje bezorgd worden. Echter, ik was wel thuis, maar er werd aangegeven dat ik niet thuis was. Dit is zeer frustrerend, omdat ik nu al geruime tijd wacht op mijn pakketje. Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen van PDN Express over wanneer ik mijn pakket kan verwachten.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen en geen contact mogelijk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-contact-mogelijk/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-contact-mogelijk/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 28 Jul 2026 21:40:27 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager67910d4f</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-en-geen-contact-mogelijk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb in juni een bestelling geplaatst bij een Amerikaans bedrijf, maar het pakket kwam uit China. PDN Express beweert dat ze eenmaal langs zijn geweest maar geen gehoor kregen. Bij een tweede poging konden ze het pakket niet vinden omdat het volledige adres niet op de zending zou staan, terwijl ik dit adres wel degelijk heb opgegeven. Ik heb geen contact kunnen krijgen met PDN Express, en de e-mail die ik ontving van een ander bedrijf werd teruggestuurd. Dit is zeer frustrerend.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over niet geleverde pakket en misleidende bezorging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-misleidende-bezorging/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-misleidende-bezorging/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 19 Jul 2026 09:11:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerb6841371</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-geleverde-pakket-en-misleidende-bezorging</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld bij AliExpress (PDN0063439823), maar deze is niet bezorgd. De koerier van PDN Express heeft een foto gemaakt voor de brievenbus, maar het pakket is niet daadwerkelijk afgeleverd. Het is niet in de brievenbus gedaan, noch bij de buren achtergelaten. Bovendien heeft de koerier de ontvanger niet gebeld op het telefoonnummer dat op het pakket stond. AliExpress weigert een terugbetaling omdat zij de foto hebben ontvangen, wat ik als misleidend beschouw. Het pakket kostte 22,98 euro, en ik verzoek om een vergoeding voor dit verlies.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over niet afgeleverd pakket en slechte communicatie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-afgeleverd-pakket-en-slechte-communicatie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-afgeleverd-pakket-en-slechte-communicatie/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 17 Jul 2026 10:03:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerc2ee06af</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-niet-afgeleverd-pakket-en-slechte-communicatie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld dat op maandag 13 juli zou worden afgeleverd door PDN Express. De bezorger heeft echter het verkeerde adres opgegeven en beweert dat er is aangebeld, wat niet het geval is. Op dit adres is altijd iemand aanwezig en het pand wordt continu bewaakt met camera's. Gedurende de week zijn er dagelijks andere bezorgers geweest, maar niemand van PDN. PDN beweert ook dat ze me telefonisch hebben benaderd, maar mijn nummer is geheim en ik heb geen oproep ontvangen. Bovendien hebben ze mijn e-mailadres van de verkoper, maar hebben ze mij daar niet via benaderd. Ik heb inmiddels vijf e-mails gestuurd, maar krijg geen antwoord. De service is slecht en ik verzoek dringend om het pakket alsnog te bezorgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket als bezorgd gemeld, maar niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-als-bezorgd-gemeld-maar-niet-ontvangen-4/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-als-bezorgd-gemeld-maar-niet-ontvangen-4/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 14 Jul 2026 05:23:55 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager2f50b934</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-als-bezorgd-gemeld-maar-niet-ontvangen-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is bezorgd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar heb geen reactie gekregen. Dit is zeer frustrerend, vooral omdat ik voor het pakket heb betaald. De service is slecht en ik ben teleurgesteld in de afhandeling van mijn situatie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakketjes worden onzorgvuldig bezorgd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketjes-worden-onzorgvuldig-bezorgd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketjes-worden-onzorgvuldig-bezorgd/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 13 Jul 2026 16:02:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerb256c5ae</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketjes-worden-onzorgvuldig-bezorgd</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van mijn pakketjes door PDN Express. Ongeacht de waarde van de zending worden mijn pakketjes gewoon tegen de deur op straat gelegd, wat niet alleen onprofessioneel is, maar ook gevaarlijk. Het is frustrerend dat ik PDN Express moeilijk kan bereiken voor een oplossing en daarom stop ik met mijn pogingen om contact op te nemen. Dit is onacceptabel voor een bezorgdienst.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet bezorgd en geen duidelijke uitleg ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgd-en-geen-duidelijke-uitleg-ontvangen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgd-en-geen-duidelijke-uitleg-ontvangen/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 06 Jul 2026 09:17:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager2dcc251c</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgd-en-geen-duidelijke-uitleg-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld via PDN Express, maar dit pakket is nooit bezorgd. Ondanks dat ik herhaaldelijk heb aangegeven dat het pakket niet is aangekomen, ontvang ik steeds het antwoord dat het bezorgd zou zijn, wat niet klopt. Tot nu toe heb ik geen duidelijke uitleg of oplossing ontvangen. Ik vind dit zeer teleurstellend en eis daarom mijn volledige bedrag teruggestort te krijgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte service en niet geleverde zending</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-service-en-niet-geleverde-zending/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-service-en-niet-geleverde-zending/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 04 Jul 2026 12:14:55 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagere0c47293</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-service-en-niet-geleverde-zending</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een zeer slechte ervaring met PDN Express. Er werd beloofd dat mijn pakket op 03-07-2026 bezorgd zou worden, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Het is frustrerend dat er beloften worden gedaan die niet nagekomen worden. Bovendien is het bedrijf niet bereikbaar voor vragen of klachten, wat de situatie alleen maar erger maakt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet correct afgeleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-correct-afgeleverd-3/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-correct-afgeleverd-3/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 01 Jul 2026 19:13:52 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager26ed3c60</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-correct-afgeleverd-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Onlangs heb ik een pakket besteld dat door PDN Express zou worden afgeleverd. Tot mijn grote verbazing lag mijn pakket tegen de deur op straat, in plaats van dat het aan mij werd overhandigd. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar dit is onmogelijk gebleken. Tot overmaat van ramp heeft de chauffeur gelogen door te beweren dat hij het pakket persoonlijk aan mij heeft overhandigd, wat niet het geval is.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Probleem met niet vindbaar adres en geen reactie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/probleem-met-niet-vindbaar-adres-en-geen-reactie/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/probleem-met-niet-vindbaar-adres-en-geen-reactie/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 27 Jun 2026 19:24:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager05cf15c2</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/probleem-met-niet-vindbaar-adres-en-geen-reactie</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een probleem ondervonden met PDN Express, waarbij het adres dat ik probeerde te bereiken niet vindbaar was. Ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met het bedrijf, heb ik geen enkele reactie ontvangen. Dit heeft geleid tot veel frustratie en ongemak, aangezien ik op de levering heb gewacht.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte communicatie en late leveringen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-communicatie-en-late-leveringen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-communicatie-en-late-leveringen/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 19 Jun 2026 01:58:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Venezolaans</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-communicatie-en-late-leveringen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice van PDN Express over mijn pakket met nummer PDN0060904676. Mijn adres is open van 8.00 tot 19.00 uur, maar de bezorgers komen altijd te laat in de avond, ondanks dat ik dit heb aangegeven. De klantenservice negeert mijn waarschuwingen en reageert niet op mijn telefoontjes of e-mails. Ik heb gevraagd om een fysiek adres waar ik mijn pakket kan ophalen, maar daar krijg ik geen antwoord op.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht over onbereikbare klantenservice en onjuiste pakketbezorging</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbereikbare-klantenservice-en-onjuiste-pakketbezorging/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbereikbare-klantenservice-en-onjuiste-pakketbezorging/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Jun 2026 13:21:05 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerc086095c</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/klacht-over-onbereikbare-klantenservice-en-onjuiste-pakketbezorging</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld met trackingnummer PDN0060478863, maar PDN Express negeert al mijn e-mails en hun telefoon is constant niet bereikbaar. Volgens de tracking is het pakket niet bezorgd vanwege een onjuist adres, terwijl mijn adres 100% correct is: Jan de Oudeweg 194 in Delft, Plaza Resident Services. De koerier heeft niet geprobeerd om mijn telefoonnummer te bellen voor verduidelijking. Ik heb geen contact kunnen krijgen met PDN Express en eis onmiddellijke actie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Slechte bezorgservice en onprofessioneel gedrag</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-bezorgservice-en-onprofessioneel-gedrag/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-bezorgservice-en-onprofessioneel-gedrag/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 09 Jun 2026 17:22:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager1b8dbdfd</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/slechte-bezorgservice-en-onprofessioneel-gedrag</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een klacht over PDN Express. Mijn pakket werd bezorgd door het in het portiek van mijn flatgebouw te gooien, zonder aan te bellen of naar boven te gaan. Ik ontving alleen een bevestigingsmail van de bezorging. Dit is uiterst asociaal en onprofessioneel. De website van PDN is geblokkeerd door de firewall, waardoor ik geen contact met hen kan opnemen. Gezien de hoeveelheid klachten vind ik dat PDN aangesproken moet worden op hun verantwoordelijkheid en dat zij geen postbedrijf meer mogen zijn.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket is niet bezorgd en geen reactie op mijn e-mail</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-is-niet-bezorgd-en-geen-reactie-op-mijn-e-mail/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-is-niet-bezorgd-en-geen-reactie-op-mijn-e-mail/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 28 May 2026 09:22:47 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerf53d2ed9</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-is-niet-bezorgd-en-geen-reactie-op-mijn-e-mail</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik dien deze klacht in omdat mijn pakket nog steeds niet is bezorgd. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen via e-mail, heb ik geen reactie ontvangen van PDN Express. Ik ben zeer ontevreden over de communicatie en service. Het is voor mij belangrijk om te weten waar mijn bestelling zich bevindt en ik wil dat het zo snel mogelijk wordt bezorgd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket al 5 dagen out for delivery en onbereikbare klantenservice</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-al-5-dagen-out-for-delivery-en-onbereikbare-klantenservice/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-al-5-dagen-out-for-delivery-en-onbereikbare-klantenservice/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 28 May 2026 07:14:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager1c845187</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-al-5-dagen-out-for-delivery-en-onbereikbare-klantenservice</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld dat al 8 dagen op out for delivery staat, maar het is nog steeds niet bezorgd. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar de klantenservice is onbereikbaar. De mailbox is vol en ik ontvang geen reactie op mijn e-mails. Dit is zeer frustrerend, omdat ik mijn bestelling dringend nodig heb.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket gedeeltelijk niet geleverd en slechte bereikbaarheid</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-gedeeltelijk-niet-geleverd-en-slechte-bereikbaarheid/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-gedeeltelijk-niet-geleverd-en-slechte-bereikbaarheid/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 22 May 2026 16:09:17 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager70ba1691</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-gedeeltelijk-niet-geleverd-en-slechte-bereikbaarheid</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik wil een klacht indienen over PDN Express. Een deel van mijn pakket is niet geleverd en de verpakking was opengemaakt. Het gewicht op de verpakking kwam overeen met wat ik had besteld, maar het gewicht bij aflevering was de helft. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via e-mail, maar krijg geen reactie. Ook telefonisch ben ik niet bereikbaar. Dit is zeer frustrerend en ik vraag hen om na te kijken waar het ontbrekende product is gebleven.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet geleverd en geen contact mogelijk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-en-geen-contact-mogelijk/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-en-geen-contact-mogelijk/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 21 May 2026 20:42:47 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klager4fd5a997</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-en-geen-contact-mogelijk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een pakket besteld via AliExpress dat binnen twee weken geleverd zou worden. Eind april heb ik de tracking bekeken en daaruit bleek dat PDN Express de levering zou verzorgen. De tracking geeft aan dat het pakket niet geleverd kan worden vanwege een onjuist adres, terwijl mijn adres correct is ingevoerd in het systeem van AliExpress. Ik heb geen mogelijkheid om dit bedrijf te traceren en krijg geen reactie op mijn e-mails en telefonisch contact is ook niet mogelijk. Dit is zeer zorgelijk, gezien de ervaringen van andere klanten die ik online heb gelezen. Ik verwacht dat mijn pakket alsnog wordt geleverd en dat ik contact kan krijgen met PDN Express.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakketten worden onbeheerd voor de deur achtergelaten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-worden-onbeheerd-voor-de-deur-achtergelaten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-worden-onbeheerd-voor-de-deur-achtergelaten/#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 17 May 2026 16:55:13 +0000</pubDate>
	<dc:creator>ferry.van.der.toorn@gmail.com</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-worden-onbeheerd-voor-de-deur-achtergelaten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik wil een klacht indienen over PDN Express. Het is erg vervelend dat mijn pakketten onbeheerd voor de deur worden achtergelaten. Dit geeft een gevoel van onveiligheid en ik maak me zorgen over de mogelijkheid van diefstal. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar ik heb daar geen gehoor gekregen. Dit is onacceptabel en ik verwacht dat er maatregelen worden genomen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket onterecht voor de deur achtergelaten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onterecht-voor-de-deur-achtergelaten/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onterecht-voor-de-deur-achtergelaten/#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 05 May 2026 21:32:55 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerdae4c15c</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onterecht-voor-de-deur-achtergelaten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Onlangs zou mijn pakket persoonlijk aan mij overhandigd worden, maar in plaats daarvan is er alleen aangebeld en is het pakket voor mijn deur neergezet. Dit is in mijn ogen geen correcte aflevering, aangezien ik niet thuis was en het pakket onbeheerd achtergelaten is. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met PDN Express, maar zij zijn niet bereikbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bezorger kan adres niet vinden en geen reactie van PDN Express</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/bezorger-kan-adres-niet-vinden-en-geen-reactie-van-pdn-express/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/bezorger-kan-adres-niet-vinden-en-geen-reactie-van-pdn-express/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 29 Apr 2026 11:19:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator>klagerfcdc043b</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/bezorger-kan-adres-niet-vinden-en-geen-reactie-van-pdn-express</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb een probleem ondervonden met de bezorging van mijn pakket door PDN Express. De bezorger stond voor de deur en gaf aan dat hij mijn adres niet kon vinden. Hierop heb ik zowel gebeld als gemaild naar PDN Express om dit probleem te melden, maar ik ontvang nergens een reactie. Dit is zeer teleurstellend en frustrerend.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket onbeheerd achter gelaten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-11/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-11/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Dec 2025 12:32:17 +0000</pubDate>
	<dc:creator>RSJN</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-11</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn pakket is gewoon in de openbare hal van het appartementencomplex gegooid.
Gelukkig heeft een buurman het gevonden en bij mij aan de deur gebracht.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket onbeheerd achter gelaten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-10/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-10/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 12 Dec 2025 12:32:14 +0000</pubDate>
	<dc:creator>RSJN</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-achter-gelaten-10</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn pakket is gewoon in de openbare hal van het appartementencomplex gegooid.
Gelukkig heeft een buurman het gevonden en bij mij aan de deur gebracht.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>pakket onbeheerd voor de deur achter gelaten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-voor-de-deur-achter-gelaten-3/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-voor-de-deur-achter-gelaten-3/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 10 Dec 2025 16:33:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>RINUSNAVY</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-onbeheerd-voor-de-deur-achter-gelaten-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Kreeg later een mail met een foto van het pakket in hand van de bezorger en een van mijn deur ,en in de malil stond dat het persoonlijk is overhandigd.Dat doen ze dus vaan niet ze laten het achter en als er dan niets ligt ben je je pakket en geld kwijt</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Adres verkeerd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/adres-verkeerd/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/adres-verkeerd/#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 01 Dec 2025 07:07:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Henk12345678</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/adres-verkeerd</guid>
	<description><![CDATA[<p>In afwachting van pakket van ali (meerdere artikelen samen) leek alles vlot te verlopen, totdat PDN het pakket zou gaan bezorgen. 
Mijn adres is onvindbaar ( voor PDN, anderen slagen feilloos) volgens de status. 
Bij navraag waar het pakket is en wanneer het bezorgd gaat worden vertelde de helpdesk (enkel via email) dat er een nieuwe poging zou komen, geen antwoord op mijn vragen dus. 
Kort daarna veranderde de status in retour naar afzender…
Geen bericht, niets meer na wederom navraag. 
Ze hebben het niet op orde bij PDN EXPRESS</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Veel te groot Pakket buiten in de brievenbus gepropt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/veel-te-groot-pakket-buiten-in-de-brievenbus-gepropt/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/veel-te-groot-pakket-buiten-in-de-brievenbus-gepropt/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 14 Nov 2025 15:22:25 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Janwillem 010</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/veel-te-groot-pakket-buiten-in-de-brievenbus-gepropt</guid>
	<description><![CDATA[<p>Kreeg de mail pakket bezorgd met foto van een stukje pakket het hoekje ervan in me brievenbus gepropt maar 8/10 van me pakket eruit stak nog . En deze brievenbus op de openbare weg in Rotterdam zuid is gelegen dus pakket is gestolen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket op deurknop gezet</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-op-deurknop-gezet/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-op-deurknop-gezet/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 12 Nov 2025 05:25:11 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Ro-bin</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-op-deurknop-gezet</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vandaag kreeg ik een melding dat mijn pakket bezorgd was. Netjes met foto's.
Vreemd, aangezien ik niet thuis was.

Heeft de bezorger het pakketje op de deurknop van de voordeur gezet. Deze is direct aan de straat. De stoep loopt er langs.

Ik klaag hier omdat PDN expres manier om klachten in te dienen goed heeft verstopt.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-948/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-948/#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 08 Nov 2025 16:13:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator>CMeijneke</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-ontvangen-948</guid>
	<description><![CDATA[<p>Onderstaande heb ik ook op Trustpilot gezet en nog steeds geen email bericht gehad over waar mijn pakket is gebleven met een waarde van €100,-
Eerste ervaring met dit PDN express bedrijf. En meteen alles mis aan de bezorging van mijn pakket van AliExpress.
Het pakket is verzonden op 25 oktober 25  en is in NLD op 2025-11-05 15:27:14

Na twee emails nog even geen reactie maar het zien van het overzicht op de PDN site via trustpilot  verteld genoeg en geen updates ook.

Ik update dit bericht als ik meer weet.

Resultaten volgen
2025-11-06 23:54:22

Uw pakket is onderweg voor bezorging.
Amsterdam, Nederland
2025-11-06 20:07:49

Het pakket is opgehaald door de koerier.
Amsterdam, Nederland
2025-11-05 15:27:14

We hebben uw pakket ontvangen.
Amsterdam, Nederland
2025-10-25 20:26:19

Pakketinformatie ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>pakket niet bezorgt</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgt-74/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgt-74/#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 07 Nov 2025 14:51:15 +0000</pubDate>
	<dc:creator>RINUSNAVY</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-bezorgt-74</guid>
	<description><![CDATA[<p>Goededag ,PDN.express heeft pakket niet geleverd ,er was een probleem mee ? zouden het op nieuw bezorgen maar nu nog steeds geen pakket ,</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-467/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-467/#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 05 Nov 2025 09:34:47 +0000</pubDate>
	<dc:creator>SvR1975</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakket-niet-geleverd-467</guid>
	<description><![CDATA[<p>Van PDN Express heb ik om 22:17 het bericht ontvangen dat de bezorger om 22:11 mijn AliExpress pakketje 'veilig' heeft afgeleverd. Vervolgens zie ik 3 foto's, waarvan 2 heel wazig. 1 Foto van het huisnummer dat aan ons bedrijfsterreinhek is bevestigd, 1 van het verzendlabel (zo wazig dat het niet te lezen is) en 1 van het pakketje dat ergens midden op de weg ligt (maar zo wazig dat het ook gewoon een verfrommeld a4 papiertje zou kunnen zijn). Blijkbaar is volgens PDN Express een pakketje 'veilig' afleveren dus gewoon het ergens midden op de weg van ons bedrijfsterrein te gooien aangezien de bezorger het over het hek heeft moeten gooien of tussen de spijlen heeft moeten proppen. Het bedrijfsterrein wordt namelijk om 19:00 automatisch afgesloten en bezoekers, bezorgers en andere niet medewerkers kunnen geen toegang meer krijgen. Dus PDN Express heeft helemaal niet VEILIG mijn pakket afgeleverd en het is een raadsel waar het pakket is. PDN Express is nergens bereikbaar dus heb ik uiteindelijk een klacht email in reply gestuurd op het bericht dat ik om 10:17 gisteravond heb ontvangen want ondanks dat het mailadres waarvan het bericht afkomstig is een no reply mailadres is (no.reply.dlv.nl@pdn.express) staat er onderaan het bericht Deze e-mail is verzonden vanaf een adres dat alleen meldingen verstuurt en geen 
inkomende e-mails kan ontvangen. Gelieve niet op deze e-mail te antwoorden. Aangezien mijn reply niet als een bounce terug komt en er gelieve in hun laatste zinnetje staat denk ik wel dat mijn reply bij ze binnen komt, maar ik verwacht -gezien de reviews van anderen- dat er geen respons gaat komen. Ook bij AliExpress zal ik een klacht indienen en om een refund.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakketten onbeheerd voor de deur neer gelegd in de regen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-onbeheerd-voor-de-deur-neer-gelegd-in-de-regen/</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-onbeheerd-voor-de-deur-neer-gelegd-in-de-regen/#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 30 Oct 2025 13:16:12 +0000</pubDate>
	<dc:creator>RINUSNAVY</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/pdn-express/klacht/pakketten-onbeheerd-voor-de-deur-neer-gelegd-in-de-regen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Aliexpress  gebruikt een nieuwe vervoerder n.l. PDN.EXPRESS welke pakketten voor de deur achter laat of het in de regen ligt maakt schijnbaar niet uit .Ze sturen 2 foto's van de levering maar toen ik ging kijken toen ik de mailbox na keek (doe dat een paar keer per dag)ben ik gaan kijken maar er lag niets .Heb bericht gestruurd naar de vervoerder (daar moet je zijn schrijft aliepress ) en dan krijg je het volgende antwoord van hun 
. Sorry dat je pakket niet is aangekomen. Pakketten worden meestal veilig bij de deur, in brievenbussen of op andere relatief veilige plekken neergezet, afhankelijk van de situatie. Als het pakket echter kwijt is geraakt door externe factoren (zoals weggehaald door iemand anders), kunnen we helaas geen verdere controle doen of iets doen om het op te lossen. en bij alie is daar geen mogenlijkheid om dat normaal te melden</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
