Klacht: Schadebedrijf van garage Tensen zorgt voor schade

op 28 oktober 2011 over PCA dealer Tensen in de categorie Computerwinkels

Mijn bus Peugeot J5 moest voor de APK en daar kwam aan het licht dat er iets moest worden gelast. Dat zou gebeuren door het ‘eigen’ schadebedrijf op Hoorn80.
Om te beginnen duurde het een week voordat men eindelijk eraan begon en toen kwam het: het schadebedrijf bracht de auto terug naar Tensen en kreeg een aanrijding met de bus.
De auto werd weggesleept op last van de politie, want er zat geen geldige APK op en dus moest alles worden onderzocht.
Er viel niets te onderzoeken, alleen te repareren. Dat is uiteindelijk gedeeltelijk gebeurd. De kapotte buitenspiegel is keurig vervangen, maar krassen op het rechter raam en op de kunststof ruiten van de schuifdeuren werden ‘vergeten’.
Ik heb gemeld dat ik een schadevergoeding wilde omdat ik de auto twee weken kwijt was. Nu word ik ‘doodgezwegen’ nadat ik gemaild heb dat ik toch nog steeds een redelijke vergoeding wil. Denk aan ca. € 300,-

Op het moment dat ik de vergoeding krijg ben ik in ieder geval weer aanspreekbaar wat betreft dit bedrijf. Als er niet wordt gereageerd zal ik kennelijk de consumentenbond of Radar (koude douche...) moeten inschakelen. Niet leuk dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Weissenbach