Klacht: Gebreken

op 11 augustus 2010 over PCA dealer Tensen in de categorie Computerwinkels

Ik heb een auto gekocht bij de garage Tensen in hoorn op d ámte.

Deze auto werd al niet compleet afgeleverd, ik miste me matten, en toen ik thuis kwam kwam ik nog meer tegen.

Bij mijn mistlicht was het hele kunstof afgebroken, en ik miste 3 chrome dopjes op me velgen.

De volgende dag nadat ik mijn nieuwe auto die 3 jaar oud was had op gehaald reed ik naar mijn werk waar ineens het gas bleef hangen, levensgevaarlijk, dit bleek later door de cruisecontrol te komen.

Ramenwisserbladen die versleten waren, en ze er niks aan deden, elke keer maar de boel afschepen.

Nu is hij van de week weer heen geweest voor de tankmeter nu zeggen ze dat de vlotter is vervangen, ik heb gekeken en er is helemaal geen nieuwe vlotter in gekomen.

Tussen de trekhaakcontact stekker hoort bij deze auto een speciaal kastje tussen, garage bedrijf Tensen zegt dat het niet hoort, terwijl ik het bij een Peugeot dealer heb laten uitzoeken.

En zijn nog veel meer dingen niet in de haak, en ik word alleen maar telkens afgescheept.
Elke keer word ik voor gelogen, het is geen pakje boter die ik heb gekocht

Ook heb ik 2 nieuwe banden moeten kopen omdat deze zo waren versleten dat ze aan het zingen waren.
Na het ophalen van me auto zit er een hele dikke grote kras op mijn velg.
Deze kras heeft zo mooie vorm dat het precies de vorm heeft van mijn velg, dit zegt toch wel genoeg.

Ze hebben een oude band op mijn reserve wiel gezet en verkeerd en om, en de verkeerde band, ik had gevraagt links achter te gebruiken maar dat hebben ze niet gedaan.
Maar vol blijven houden dat ze het goed hadden gedaan.

Nu lopen er nog een aantal dingen,

Voor allemaal kleine dingen was ik mijn auto al 8 dagen kwijt.

Een aantal dingen zijn uiteindelijk opgelost maar heb nog meer dingen die nog niet zijn opgelost.

Waarom dit garage bedrijf steeds liegt begrijp ik ook niet, en ze hebben gewoon geen idee hoe een auto in elkaar zit.

Gewenste oplossing

Dat ik een leenauto kreeg

Reactie van de melder van de klacht Peugeot rijder

10 jaren geleden - Hallo,Ik heb ook problemen gehad met autobedrijf Tensen.Breng je je auto weg voor een beurt, word niet eens alles gedaan, maar wel geld rekenen.De tip die ik mee wil geven is: KOOP NOOIT EEN AUTO BIJ AUTOBEDRIJF TENSEN uit Hoorn op de Dámpte.

Alle klachten die gemeld zijn door Peugeot rijder