Klacht: PAYPAL geeft totaal geen kopers bescherming

op 12 juli 2017 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een schaalmodel via ebay gekocht en betaald met Paypal.
Dit heb ik gedaan om het snel en veilig te laten verlopen.
Nu heb ik mijn object niet ontvangen en heb daarom Paypal ingeschakeld.

Nou die laten je vallen als een blok beton.
Alles wijst erop dat het een fraude zaak is, er is ook geen bewijs dat het pakket bij mij is afgeleverd. ( dit heb ik allemaal zelf moeten uitzoeken )
De verkoper heeft ook geen advertenties meer op Ebay staan sinds vandaag.

Paypal meent een beslissing dat ze het niet in mijn voordeel hebben besloten. Ik ben dus nu uren aan tijd kwijt, mijn modelauto niet ontvangen en 265 euro kwijt.

Bedankt.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn kopers bescherming krijg en dat Paypal mij mijn 265 euro terug geeft.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht R Besselink

1 maand geleden - Heb vandaag alles uitgezocht en per mail laten bevestigen door de bezorgdienst. Het pakketje wat mij zogenaamd is opgestuurd is een track en trace code van een pakketje dat naar Italië is gestuurd, Medewerkers van Paypal kijken alleen of het pakketje is aangekomen en niet waar het is aangekomen. Ook is er geen ontvangst handtekening van mij. Paypal is een waardeloze organisatie. Maken beslissingen op niet goed gecontroleerde feiten. Ook medewerkers veranderen zelf claims, collega's zeggen dat ze per ongelijk op een verkeerd knopje hebben gedrukt. Deze mensen beheren je geld???? Ik laat het hier natuurlijk niet bij zitten. Ik hou jullie op de hoogte.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Besselink