Klacht: payinfo

op 20 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg elke maand een hooge telefoon rekening.
van internetdienst payinfo. waar ik niet voor ben aangemeld.
als ik bel krijg ik steeds het zelfde te hooren dat ik me moet afmelden bij payinfo.maar ik ben niet aangemeld.dit gaat zo al maanden

Gewenste Oplossing:

dat ik die payinfo niet meer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 08 november 2011 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens, heb ik opgemaakt dat u een klant bent bij Hi.
Daarom verwijs ik u, om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, graag door naar volgende link: http://www.hi.nl/welkom-bij-hi/hi-webcare.htm
Op deze pagina vindt u verschillende servicekanalen van Hi waar u uw klacht op kwijt kan.
Van daaruit zal Hi u verder helpen.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Met vriendelijke groet,

Afra KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door mike97