Klacht: paviljoen

op 05 mei 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 1 week geleden paviljoen gekocht via blokker online. deze werd verstuurd door vida xl.
bij het opzetten bleek dat doen gescheurd was en metalen onderstel erg zwak.
geprobeerd te bellen dat lukt niet.
gemaild kreeg reactie dat ik foto’s moest sturen dit gedaan en bevestiging hiervan ontvangen. daarna geen reactie meer.
geprobeerd te bellen en te mailen geen reactie.
wil het product retourneren hiervoor moet ik een aanvraag doen via formulier dit lukt echter ook niet omdat site geblokkeerd is.

Gewenste Oplossing:

ben tevreden als product geretourneerd is en ik mijn geld terugheb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 mei 2020 om 07:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Liad,

Wij hebben eerder mail contact gehad en gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen. Het pakket is retour gekomen en de terugbetaling is verwerkt. JE hebt aangegeven deze ook gekregen te hebben.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Marina vidaXL Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]