Klacht: “Patiënt Naam” onjuist op nota.

op 12 januari 2017 over MijnAndersnota.nl in de categorie Zorgverzekering

De digitale nota wordt via de mail verzonden en gericht aan de hoofdbewoner en dat is prima. Dit proces verloopt al jaren naar mijn volle tevredenheid.

Kennelijk zit er in de nieuwere Software ’n BUG want in de nota’s zelf staat nu bij de “Patiënt Naam” de naam van de geadresseerde terwijl daar natuurlijk de naam moet staan van degene die de behandeling heeft ondergaan, in mijn geval twee andere gezinsleden.

Drie maal heb ik via de mail laten weten dat ik dit zo niet accepteer. Twee keer werd ik als ’n klein kind afgepoeierd.

Uiteindelijk ontving ik dan, via de post, op goedkoop kopieerpapier, twee zichtbaar gephotoshopte nota’s.

Is men bij MijnAndersnota.nl niet in staat om ’n digitale creditnota en vervolgens een digitale juiste nota te maken?

1. Als het bedrijf \"MijnAndersnota.nl\" mijn mails hierover direct serieus genomen zou hebben.
2. Het bedrijf de moeite neemt om fatsoenlijke nota\'s te genereren.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAndersnota.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAndersnota.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door horde