Klacht: PAS OP! Basic Fit licht haar klanten op.

op 27 september 2011 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

De meeste klanten van Basic Fit komen uit een uitkerende situatie of hebben de mogelijkheid vanuit een Schuldhulpverlening gekregen om goedkoop te kunnen sporten wat Basic Fit ook aanbied. Niet te min bepaald Basic Fit dat elke klant ongeacht zijn of haar economische situatie gehouden is aan een jaar abonnement. Of je nou verhuist of niet, of je het nog kan betalen van je minimum inkomen of niet, Basic Fit wil pertinent niet afwijken van hun standpunt. Dit is ongehoord en dus pure oplichting. Een ieder heeft het recht zich van elk contract te ontbinden.

Als Basic Fit je pas heeft ingenomen betekend dit dat zij je niet in de gelegenheid stellen om nog langer te trainen en dus akkoord gaan met je opzegging. Dan mag Basic Fit geen kosten meer in rekening brengen. Je betaald voor een dienst die je ontvangt of de gelegenheid toe heb die dienst te gebruiken. Is dat niet het geval dan ben je vrij van contractuele afspraken na je stopzetting.

Basic Fit zou in een civiele procedure gesommeerd moeten worden om haar algemene voorwaarden zo te wijzigen dat een ieder zijn abonnement kan stop zetten wanneer die wil en dat zonder verdere verplichtingen.

Ik wil daarom een ieder oproepen die zich door wat voor reden dan ook door Basic Fit opgelicht voelt te reageren op onderstaande gegevens. (zie extra informatie)

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 23 januari 2015 om 15:32 geantwoord

Beste Vincent,

Wij willen graag alle klachten op klacht.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 27-9-2011 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nl

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door V.Gravenberch