Klacht: Parkmobile lost klachten niet op maar houden zich schuil achter een actielink?

op 17 december 2012 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Parkmobile noemt alleen hun ‘manier hoe het moet’ als oplossing om niet 7,50 uit te keren.

Ze zeggen dat hun niets voor mij kunnen betekenen en volgens hun ‘onmogelijk te verifieren is’ dat ik klant bij T-Mobile ben. Als dat de reden is van niet de 7,50 toekennen is het een zwak argument. Ik kan ZO een factuur overhandigen, van wanneer dan ook.
Park Mobile heeft zich, ondanks een zgn actielink, gewoon aan de reclamestunt te houden. Nergens staat beschreven hoe ik te werk moest gaan. vandaar mijn ontevredenheid. Nergens op de hele link in de T-Mobile of op de websitekan ik iets over een actielink vinden, OOK op de website als je een smartphone heb, zou je gratis lid kunnen worden. Betekent dat dat je dan de 5,00 kosten voor de parkeerkaart niet hoeft te betalen? Dan heb ik inmiddels recht op 12,50 wat ik terug mag verwachten.

wat ParkMobile communiceert;
Indien u in de MyTmobile App op de Actiebanner van T-Mobile klikt wordt u doorgestuurd naar de volgende pagina http://www.parkmobile.nl/m/nl/mobiel_parkeren_voor_tmobile_klanten
Op deze pagina kunt u gebruik maken van de actie van T-Mobile. Indien u zich niet via deze link heeft geregistreerd is het voor Parkmobile onmogelijk om te verifiëren of u T-Mobile klant bent. Vanuit privacy overwegingen en de voorwaarden van T-Mobile is het niet mogelijk om 06-nummers uit te wisselen tussen Parkmobile en T-Mobile.

Parkmobile

ParkMobile moet zich niet achter het herhalen van dezelfde boodschap verschuilen en 7,50 uitkeren aan een klant van TMobile. Bewijs zat te leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door argonex