Klacht: parket terug sturen naar afzender zonder aanmelden aan ontvangst

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In May 2017, Mijn friend heft 2 parketen van China onze opstuurd, barcode zijn : 3SPAMS8977681 en 3SPAMS8977195, de parken zijn in August in Nederlands ongekomen, maar wij hebben geen brief ontvangen om parket op te halen, de parket was in ophalen winkle twee weken geblijven, daar terug gestuurd naar China.

Wij zijn niet eens met deze situatie, hebben wij contact genomen met postnl om problem op te lossen en ook klacht in gedienst. Klant service sturen onze naar afzender, afzender heft contact genomen met china post, en China post contact genomen met postnl, verbaased onze, postnl (U) zeget dat parket is niet opgehaald is door onze fault . omdat parket was in ophalen local voor 2 weken , niemand komen om parket op te halen. Onze vraag is: Als wij niks weet, hoe kunnen wij komen te halen? U moet brief naar onze opsturen, of parket voor de deur leveren, wij zijn gewoon thuis , maar geen parket of brief ontvangen van postnl. Wij kunnen niet gewoon naar ophalen local om parket op te halen als wij niks weet.

Wij verzoek u de redden doorgeven aan China post, u heft de parket niet gelevern van de juist procedure. dat is gewoon jullie schild, U moet verzender kosten naar afzender terug betalen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 18:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Wang,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u geen afhaalberichten heeft ontvangen voor de pakketten met codes 3SPAMS8977681 en 3SPAMS8977195 en dat u niet wist dat uw pakketten al klaar lagen bij een afhaallocatie. Ik kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u reeds via andere kanalen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging op uw adres en is besproken met de betrokken medewerkers. Ik ga er vanuit dat dit tot verbetering in de bezorging op uw adres zal leiden. Ik kan uw pakketten helaas niet terughalen naar Nederland, deze zijn teruggestuurd naar de verzender. Indien de afzender een onderzoek laat opstarten bij China Post kunnen zij via het onderzoek contact met ons opnemen om dit verder af te handelen en op te lossen, ik kan hierin tot mijn spijt niets voor u betekenen. Ik hoop uiteraard dat deze nare situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost en dat u alsnog uw zendingen in ontvangst kunt nemen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Heeft op 21 september 2017 om 10:28 geantwoord

wij hebben contact genomen met afzender, maar postnl regageerd als pakkenten terug sturen naar afzonder na twee weken op de afhaallocatie. Postnl moed redden geven aan china post,dat wij hebben geen nota van postnl ontvangen om parktten op te halen

Alle klachten die gemeld zijn door j wang