Klacht: Parkeerwacht onheus bejegend

op 01 juni 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Tijdens een fout, met achteruit rijden, in een eenrichtingsweg. Hebben wij het bord, verboden genegeerd, dit onopzettelijk. Omdat mijn zusje verstandelijk beperkt is, zware diabeet is en epilepsie heeft. Waren wij sinds lange tijd, op pad door mijn zusje. De parkeerwacht, was heel bot en reageerde nogal asociaal, ik verklaarde alles (als medepassagier) dat de passagier afgeleid was door zijn dochter, omdat hij op haar lette. Dit negeerde hij totaal, hij vroeg om het rijbewijs van de bestuurder (mijn vader) dit om zijn gegevens te controleren. Vervolgens sprak ik met de parkeerwacht, zijn collega was in het door hun gebruikte voertuig. Zijn collega was rustig en trok zich terug. Zijn dominante collega die was niet alleen zoals hij zei, de gegevens te controleren, echter was hij een boete aan het uitschrijven. Ik vroeg hem bent u een boete aan het uitschrijven, hij antwoordde alleen ja.

En toen hij zei: “u negeert een gesloten verklaring, die bord” , ik vroeg wat bedoeld u met “dat bord”. Gaf hij antwoordt: als u een rijbewijs heeft weet u dat. Ik wil graag een klacht tegen deze persoon indienen aangezien ik dit gedrag niet vind passen bij een gemeenteambtenaar. En het niet zijn rol is om mensen te beledigen en in een kwaad dag licht te plaatsen. Terwijl de medische nood hoof is voor mijn zusje, dit heb ik herhaaldelijk aangegeven hierop geen rekest, ik vind dat medische noodzaak uitzondering geeft op de regel en of hier anders op geregeld kan worden. Mijn zusje was net op tijd met prikken en door gedrag van de ambtenaar was zij erg van slag, aangezien zei dit gedrag niet aankan.

Wanneer deze parkeerwacht aangesproken wordt op zijn gedrag en het boetebedrag wordt ingetrokken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danijela Boric