Klacht: Parkeerschade door DHL busje op 3 juli 17

op 12 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Parkeerschade door DHL busje op 31 juli 17

Beste heer/mevrouw,
Ik heb op 01 augustus onderstaande melding gedaan en nog geen reactie van u ontvangen. De getuigenverklaring van mijn buurman heb ik u een week geleden gemaild.
Graag verneem ik hoe deze zaak verder afgehandeld wordt.

Goedemiddag,
Ik heb mijn auto Opel Corsa 56-RXT-6 gisteravond 31 juli na het werk geparkeerd op de parkeerplek Antilopespoor 124 Maarssen rond 18:00u. Om 22:50 ben ik de hond gaan uitlaten en heb ik op de terugweg om 23:05 de schade waargenomen, samen met een buurvrouw die op dat moment thuis kwam. De schade is aan de linker voorportier en de linker velg. Van de dader is geen spoor en is er ook geen briefje achter gelaten. Een buurman heeft geschraap gehoord en gekeken. Toen zag hij een DHL busje bij mijn auto  wegrijden van de parkeerplek. Ik heb aangifte gedaan bij de politie.

Ik meld deze schade hierbij en wil de repartie van de schade vergoed krijgen.

Mevr. Hofwijks

06-41524652

Als de schade vergoed is door DHL.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 augustus 2017 om 12:28 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te horen dat er schade is ontstaan aan uw auto. Heel goed dat u dit bij ons meldt. Uiteraard wil ik u verder informeren over de claimprocedure.

U geeft aan dat u gemaild heeft naar DHL. Zou u kunnen aangeven wat het casenummer hiervan is? Of naar welk email adres u uw gegevens heeft gestuurd. Op basis van de gegevens in uw klacht kan ik dit namelijk niet achterhalen. Graag wil ik u verzoeken de gevraagde gegevens te sturen naar webcare_parcel@dhl.com, onder vermelding van casenr. 03625636.

In afwachting van uw reactie,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:01 geantwoord

Ik heb geen oplossing aangeboden gekregen, alleen een aanvullende informatie vraag. De info op de vraag is:

Ik heb sinds 01 augustus melding gedaan per mail bij claims.insurances@dhl.com en heb van u reactie terug gekregen op dossiernummer 2017-1353 H01. Uw vraag naar een getuigenverklaring heb ik op 02 augustus verstuurd.
Hierna heb ik geen bericht meer van u ontvangen.
Graag verneem ik de vervolgstappen in het vergoeden van dr schade.

Mevr. V. Hofwijks

Reactie van de melder van de klacht Virgyn

1 maand geleden - De klacht us niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Virgyn