Klacht: Parkeerkaart

op 20 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb vorige week mijn parkeerkaart terug gestuurd waar voor ik geld betaal en niet gebruik, zo dat ik mijn geld terug kon krijgen. Dit is meer dan 60 euro. Nu heb ik vandaag mijn brief terug gekregen die ik op had gestuurd maar zonder de parkeer kaart. Met een briefje er bij dat het jullie spijt dat mijn zending incompleet of beschadig is. Voor de parkeerkaart heb ik borg betaald en zo kan ik mijn geld ook niet terug krijgen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn parkeerkaart weer terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Harmanni, Uit uw bericht begrijp ik dat u van onze bezorger een bericht heeft gekregen dat uw brief incompleet is. En u geeft aan dat de inhoud van de brief een parkeerkaart is met een minimale waarde van 60 euro die u graag terug wil. Graag zou ik wat aanvullende gegevens van u willen ontvangen zodat wij beter inzicht krijgen in de klacht. Heeft u de klacht al gemeld via de klantenservice van PostNL? Was u de afzender of de ontvanger van de brief? Is de brief aangetekend verzonden? Indien ja, zou U dan de 3s-code die bij de brief hoort kunnen vermelden? Alvast bedankt voor uw reactie. Ik hoor graag van U. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 mei 2016 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mharmanni