Klacht: Definitely ripped off – fake Flowerbomb

op 22 november 2011 over Parfum Online Sale in de categorie Beauty & Wellness

Niet wetend wat de prijzen in Nederland zijn (ik woon in Australie) heb ik een paar Nederlandse websites gevonden waar je online parfum kan bestellen. Ik dacht: leuk Flowerbomb voor een cadeautje voor 2 vriendinnen en voor mijzelf. De prijs ligt iets later dan in Australie dus ik dacht er niets vreemds van. Ik heb expliciet gevraagd of deze de originele waren, confirmed; zeker weten de originele parfums.

Pakketje ontvangen na 2 weken (best vlot van Nederland naar Australie). Netjes ingepakt, gesealed, originele box en flesjes zagen er op en top uit. Na 1 flesje te hebben uitgeprobeerd, was de geur na enkele minuten verdwenen. Geen idee wat er is ingestopt maar het ruikt bij lange na niet zoals de echte, het ziet er ook een beetje bruinig uit (niet rose zoals de originele). Ik heb gevraagd tot een oplossing,maar vooralsnog geen reply. Ik ben teleurgesteld nu heb ik en 3 nep Flowerbombs en ga ik deze natuurlijk niet als cadeau geven.

Als ze een deel van mijn geld terug geven ben ik tevreden, het heeft geen zin om mijn pakketje terug te sturen. Iets vals adverteren is gewoon een no-go, onacceptable.

Alle klachten die gemeld zijn door yvsunshine