Klacht: parcel not deliver till date

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Dear Mister, Miss Zibo, Thank you for your message. I'm sorry to hear your parcel has not yet been delivered. Could you please send me your tracking number? I will check the status of your parcel to see when you can expect it. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Dear Mister, Miss Zibo, You have recently posted a complaint on this site. To handle your complaint properly, we need additional information from you. We have therefore sent you an email with a request for additional information. We have so far received no reply from you. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mister, Miss Zibo,

You have recently posted a complaint on this site. To handle your complaint properly, we need additional information from you. We have therefore sent you an email with a request for additional information. We have so far received no reply from you becasue of this I have closed your complaint.

Kind regards, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door i dont have