Klacht: parcel not deliver till date

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

My parcel has delay and still now not deliver to me. It is taking three weeks now.

Gewenste Oplossing:

Am not satisfy about your service

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Dear Mister, Miss Zibo, Thank you for your message. I'm sorry to hear your parcel has not yet been delivered. Could you please send me your tracking number? I will check the status of your parcel to see when you can expect it. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Dear Mister, Miss Zibo, You have recently posted a complaint on this site. To handle your complaint properly, we need additional information from you. We have therefore sent you an email with a request for additional information. We have so far received no reply from you. Kind regards, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Mister, Miss Zibo,

You have recently posted a complaint on this site. To handle your complaint properly, we need additional information from you. We have therefore sent you an email with a request for additional information. We have so far received no reply from you becasue of this I have closed your complaint.

Kind regards, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door i dont have