Klacht: slechte service panasonic

hansde klager op 01 juni 2011 over Panasonic in de categorie Electronica Merken

de service van Panasonic is ver te zoeken ,onze plasma 50 inch is binnen 3 jaar voor de tweede keer defect(eerste keer na een jaar een nieuw scherm) ,na een telefoontje met e-care kreeg ik ongevraagd een offerte met daarin een aanbod voor een gelijkwaardige tv ,wand de huidige werd niet meer gemaakt ,dus 2700 euro wordt eventjes voor u afgeschreven want wij gaan hem niet meer maken ,het enige wat ze bij je neerleggen is de rekening van 788,46 euro of dat je daar op zit te wachten ,nou en dat vinden ze dan nog heel coulant ook ,want je krijgt toch korting ,wat nou korting een tv van 2700 euro die binnen 3 jaar onherstelbaar is dan lever je toch een slecht product ,wie ik ook gesproken heb ,het maakt niets uit het bedrag blijft hetzelfde ,e-care rekent 125 euro voor een telefonische onderzoek want er is niet eens iemand komen kijken,de storing een verticale streep linksonder in beeld van 30 bij 4 cm ,voor mij nooit meer Panasonic ,ze vergeten dat ik dit verhaal ook overbreng op andere ,maar dat blijkt ze niets te doen ,ooit denken ze waar ging het fout en dan zien ze dit filmpje met de tekst: give them the pickle

een redelijke rekening ,niet één van 788,46

Alle klachten die gemeld zijn door