Klacht: PALLET UIT CHINA.

op 24 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2021-05-21 11:50
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi remis
LILY (LC net)
Jun 17, 2021, 17:15 GMT8

Hi,
Sorry for replying late.
But we had noticed that your package has been delivered.
You can get the tracking information here: https://t.17track.net/ennumsUF928181713YP
Could you try to contact the post office, please?
Or can you try to check your aisle, the garden?
If you have done all this and found nothing.
Please make a complaint to your local post office.
Thanks for your cooperation.
Have a nice day.
Linda
IK WACHT OP MIJN PAKKET M.V.G. G.EDELIJN. TEL 06-54294296

DAT IK HET PAKKET KRIJG

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juni 2021 om 11:54 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Op dit moment is het heel druk, zowel bij het Internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Hierdoor kan het langer duren voordat uw pakket wordt afgeleverd. Ik kan op dit moment geen informatie vinden over uw pakket. Ik wil u verzoeken om de status in de gaten te blijven houden en het nog af te wachten. Dit kan via www.internationalparceltracking.com of Track en Trace op onze site. U kunt in plaats van de 3S-code ook de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan uw adres is gekoppeld, is er pas statusinformatie te zien. Mocht het toch te lang duren, dan is het verstandig om dit te melden bij de afzender. Die is de opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan bij zijn of haar lokale postdienst een klacht indienen of een onderzoek laten instellen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door G.EDELIJN